Αθήνα: Οινόη - αεροδρόμιο σε 35 - 40 λεπτά με τον ηλεκτροκινούμενο προαστιακό

Ακόμη πιο κοντά έρχεται η Χαλκίδα με την Αθήνα και με το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ανατρέποντας τον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας. Την Παρασκευή το πρωί δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα του προαστιακού σιδηροδρόμου Οινόη- Χαλκίδα, με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη να ανεβαίνει στη -διερχόμενη από τον σταθμό Αυλίδα- αμαξοστοιχία και να συνταξιδεύει με τους επιβάτες του προαστιακού έως τη Χαλκίδα.

Ήταν η πρώτη άφιξη τρένου με ηλεκτροκίνηση στη Χαλκίδα. Πρόκειται για ένα τμήμα 21 χλμ, από τη λειτουργία του οποίου θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη, «αξιοπιστία τήρησης δρομολογίων, με την εκμετάλλευση ηλεκτροκίνητων συρμών, και μείωση κόστους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης πετρελαίου».

Ο υπουργός Μεταφορών, αφού συνεχάρη όλους όσους συνέβαλαν στην κατασκευή του έργου, αναφέρθηκε στην σημασία του, κάνοντας λόγο για έναν σύγχρονο προαστιακό, που θα ενώνει το μητροπολιτικό κέντρο με την περιφέρεια, ενώ επισήμανε πως σε λίγο καιρό η διαδρομή από την Οινόη μέχρι το αεροδρόμιο θα είναι περίπου 35-40 λεπτά με ηλεκτροκίνητο προαστιακό.

«Για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους συμπολίτες κάθε μέρα εργαζόμαστε σκληρά, για να δημιουργούμε έργα, τα οποία είναι παραγωγικά και εξυπηρετούν τους πολίτες, κυρίως υπηρετούν τις λαϊκές τάξεις, τους ανθρώπους, που αυτή τη στιγμή υποφέρουν εξαιτίας της κρίσης. Ένα βήμα ήταν και η μείωση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες. Ένα δεύτερο βήμα, είναι το γεγονός, ότι έχουμε καταστήσει τον προαστιακό ασφαλή, έχουμε επιδιορθώσει όλες τις βλάβες, έχουμε αποκαταστήσει όλες τις λεηλασίες και σήμερα ο προαστιακός είναι έτοιμος στην υπηρεσία των πολιτών, του λεκανοπεδίου και των πέριξ περιοχών» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Έως τον Σεπτέμβριο αναμένεται η ηλεκτροκίνητη κυκλοφορία στο τμήμα Οινόη- Αφίδνες (Κιούρκα), συνολικού μήκους 31 χλμ, ενώ εντός του πρώτου τριμήνου του 2015 αναμένεται να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αθήνας- Αφιδνών και ταυτόχρονα Οινόης- Τιθορέας, η οποία και αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά.

Σημειώνεται ότι στη γραμμή «Αθήνα- Χαλκίδα» εξυπηρετούνται μηνιαίως 140.000 επιβάτες, ενώ προβλέπεται, ότι με την ηλεκτροκίνητη λειτουργία ο αριθμός τους θα αυξηθεί κατά 40%.

Εξάλλου, έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται η προσπάθεια αποκατάστασης των βλαβών, που προκλήθηκαν από βανδαλισμούς και κλοπές, τα προηγούμενα χρόνια, στις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις των σταθμών του προαστιακού σιδηρόδρομου (ΣΚΑ-Αεροδρόμιο, ΣΚΑ-Κιάτο) και ειδικότερα σε ανελκυστήρες, κυλιόμενες κλίμακες, πίνακες πληροφόρησης επιβατών, καθώς και εκδοτικά και ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων.



imerisia.gr