Αύριο το Συνέδριο hospitality.now

Αύριο πραγματοποιείται το Διεθνές Συνέδριο Hospitality.now, στο Αμφιθέατρο του Μαρούσι PLAZA (Φραγκοκκλησιάς 3 & Γρανικού, Μαρούσι). Το συνέδριο hospitality.now έχει ως στόχο την ανάδειξη βέλτιστων και καινοτόμων πρακτικών που εφαρμόστηκαν από κορυφαίες εταιρίες και φορείς του ελληνικού τουριστικού κλάδου με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την αξιοποίηση της τεχνολογίας και των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας, την προώθηση της αειφορίας, την ανάδειξη της γαστρονομίας, αλλά και τη βελτιστοποίηση της καθημερινής λειτουργίας.

Στόχος του συνεδρίου
Μέσα από την ανάλυση πρότυπων case studies επιχειρήσεων και φορέων του τουρισμού, θα αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές και τα οφέλη για το σύνολο του τουριστικού κλάδου, ενώ experts του χώρου θα προσφέρουν στοχευμένη ενημέρωση για νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες που αφορούν τον ελληνικό τουρισμό. Όταν μοιραζόμαστε τις βέλτιστες πρακτικές, μεγιστοποιούμε τη δύναμή τους και συντελούμε στην αναβάθμιση του εθνικού μας τουριστικού προϊόντος.

Ανάλυση θεματολογίας
Η θεματολογία του συνεδρίου θα δομηθεί με βάση τις παρακάτω ενότητες:
  • Services & Specialty Offering- Βέλτιστες πρακτικές σε επίπεδο παροχής διαφοροποιημένων υπηρεσιών, υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες ειδικών κοινών (οικογένειες, ζευγάρια, ηλικιωμένοι κ.λπ.) και σε προτάσεις θεματικού τουρισμού: πολιτιστικός, αθλητικός, θαλάσσιος, γαστρονομικός, εναλλακτικός κ.λπ.
  • Gastronomy - Βέλτιστες πρακτικές σε επίπεδο διοργάνωσης γαστρονομικών εκδηλώσεων, προώθησης της ελληνικής γαστρονομίας και της οινικής κουλτούρας, παρουσίασης νέων concept στον χώρο της εστίασης και του F&B.
  • Architecture & Design - Βέλτιστες πρακτικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες δημιουργίας νέων κτιριακών υποδομών, ανακαινίσεων ή αναπαλαιώσεων χώρων φιλοξενίας, καθώς και αρχιτεκτονικά projects που χαρακτηρίζονται από αυθεντικότητα, καινοτομία και λειτουργικότητα.
  • Technology & Digital Marketing - Βέλτιστες πρακτικές μέσα από εγκαταστάσεις smarttechnologies, επενδύσεις σε δίκτυα τηλεπικοινωνιών, λύσεις αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών, digitalsignage και άλλες τεχνολογίες Πληροφορικής. Βέλτιστες πρακτικές σε επίπεδο ηλεκτρονικής παρουσίας και επικοινωνίας μέσω ιστοσελίδων, mobileapplications και αξιοποίησης των socialmedia.
  • Sustainability & Smart Operations - Βέλτιστες πρακτικές στη λειτουργία και τη δημιουργία υποδομών φιλικών προς το περιβάλλον, στην εφαρμογή τεχνολογιών και μεθόδων εξοικονόμησης και χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας, ανακύκλωσης, διαχείρισης νερού και αποβλήτων, μείωσης ρύπων.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο θα αποτελέσει το σημείο συνάντησης των ιδιοκτητών και των υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων του ελληνικού τουρισμού:
  • CEOs, CMOs, COOs και στελέχη της C-suite επιχειρήσεων του κλάδου του τουρισμού (ξενοδοχείων, εστιατορίων, αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών, εταιρειών παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών)
  • Προμηθευτές καινοτόμων τεχνολογιών & υπηρεσιών (τεχνολογία, marketing, socialmedia, greentechnologies, επικοινωνία)
  • Προμηθευτές τροφίμων, ποτών και εξοπλισμού
  • Δίκτυα ξενοδοχειακών affiliations
  • Φορείς τουριστικής ανάπτυξης Περιφερειών
  • Εξειδικευμένοι Σύμβουλοι Τουριστικού Marketing

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ