Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης στον Υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας,Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χατζηδάκη σχετικά με την προκήρυξη του Προγράμματος ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, πρόγραμμα που αξιοποιεί πόρους των Περιφερειακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ.
Η διαμαρτυρία έγκειται στο ότι σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΣΘ, από το πρόγραμμα ενίσχυσης θα απουσιάζει το Λιανικό Εμπόριο, γεγονός που όπως αναφέρεται στην επιστολή "...θα στερήσει από μεγάλο αριθμό μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων την ευκαιρία ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, βελτίωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, δημιουργίας βιώσιμων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και εν γένει στήριξης και τόνωσης της αγοράς και της εθνικής οικονομίας."
Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή:


