Τεχνολογία: Υβριδική τεχνολογία αντί turbo προτείνει η Toyota

H ιαπωνική φίρμα εξελίσσει ένα υβριδικό σύστημα τύπου KERS για το GT 86 το οποίο και θα αξιοποιηθεί προκειμένου να αυξήσει την ισχύ του ιαπωνικού coupe. 

Οι Ιάπωνες έχουν ήδη εξελίξει και πραγματοποιούν δοκιμές σε GT 86 που εφοδιάζονται με την αντίστοιχη τεχνολογία, καθώς, ο συγκεκριμένος τρόπος φαίνεται να θεωρείται από τους μηχανικούς της Toyota ως ο ιδανικότερος –έναντι του turbo- προκειμένου να αυξήσουν την απόδοση του ιαπωνικού coupe, σε μια ισχυρότερη έκδοσή του.

"Τα περισσότερα αιτήματα που είχα αφορούσαν την προσθήκη συστήματος υπερτροφοδότησης, ωστόσο ήμουν σκεπτικός σε σχέση με την αύξηση της ροπής και της ισχύος στο συγκεκριμένο κινητήρα", αναφέρει χαρακτηριστικά ο αρχιμηχανικός του GT 86, Tetsuya Tada. 

Όπως εξηγεί ο ίδιος, η προσπάθεια ενίσχυσης της ισχύος με σύστημα υπερτροφοδότησης θα οδηγούσε σε μια διαδικασία αύξησης του βάρους αλλά και, ενδεχομένως, της τελικής τιμής του coupe που συστήθηκε ως μια απόπειρα της Toyota να επιστρέψει στις "απλές δομές" των παλαιότερων sportscars. 

Παράλληλα, είναι γνωστό ότι η Toyota προτίθεται να πλαισιώσει το GT 86 με δύο ακόμα sports cars –ένα που θα τοποθετηθεί χαμηλότερα και ένα ψηλότερα στην γκάμα- τόσο από πλευράς ισχύος όσο και τιμής.

Μια ενδεχόμενη αισθητή αύξηση ισχύος του γνωστού 2+2 Coupe θα είχε ως αποτέλεσμα, αυτό, να πλησιάσει πολύ το νέο, ισχυρότερο και ακριβότερο μοντέλο που ετοιμάζει η Toyota και το οποίο, όπως επιβεβαίωσε ο Ιάπωνας μηχανικός, θα "πατήσει" πάνω στην κληρονομιά του Supra. 

Επίσης, σύμφωνα με τον Tetsuya Tada, η προσπάθεια ενσωμάτωσης συστήματος υπερτροφοδότησησης θα επηρέαζε και την οδική συμπεριφορά του GT 86, κατ’ επέκταση το σύστημα τύπου KERS φαίνεται να παίρνει ακόμα μία ψήφο.

in.gr