Σημαντικές στρατηγικές marketing για ξενοδοχεία

Εάν διαχειρίζεστε ένα υπέροχο ξενοδοχείο που αγαπούν οι επισκέπτες (ανεξάρτητα από το μέγεθος), το επόμενο βήμα δεν είναι η επανάληψη όλων όσων ήδη κάνετε, αλλά η βελτίωση κάθε πρακτικής.

Με την κατάσταση της τεχνολογίας και των αναγκών των πελατών σήμερα, είναι σαφές ότι το marketing ξενοδοχείων το 2019 πρόκειται να διακατέχεται από την καινοτομία και τον ενθουσιασμό. Και σύμφωνα με διάφορες έρευνες, αυτό ακριβώς θέλουν οι πελάτες, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και το e-marketingassociates.com.

Έτσι εάν θέλετε το ξενοδοχείο σας να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, κάτι που είναι βέβαιο ότι θα φέρει ακόμα περισσότερους νέους και ικανοποιημένους πελάτες, παρακάτω θα δείτε 5 ιδέες marketing ξενοδοχείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Μην ξεχνάτε την τοποθεσία

Συνεργαστείτε με τις τοπικές επιχειρήσεις για να δημιουργήσετε μια καλύτερη προσφορά για τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη δημιουργία οδηγών για τους καλεσμένους σας και / ή την προσφορά εκπτώσεων. Θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε την εικόνα μιας μάρκας που θα διευκολύνει τους ανθρώπους που ζουν στην ίδια περιοχή και θα δημιουργήσει μια πιο δελεαστική προσφορά για τους (δυνητικούς) επισκέπτες σας. Οι πελάτες σας παραμένουν στο ξενοδοχείο σας επειδή ενδιαφέρονται και για την περιοχή. Σιγουρευτείτε ότι προσφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερη καθοδήγηση υπογραμμίζοντας το καλύτερο της τοπικής προσφοράς.

Δημιουργήστε Εμπειρίες

Μετατρέψτε τις παραμονές των επισκεπτών σας σε μοναδικές εμπειρίες που όχι μόνο θα τους ενθουσιάσουν και θα τους ικανοποιήσουν, αλλά θα επιστρέψουν και με τους φίλους τους. Μπορείτε να προσφέρετε τα πράγματα τυχαία, να διοργανώσετε εκδηλώσεις, να φιλοξενήσετε ταξιδιωτικούς οδηγούς και να εφαρμόσετε εποχιακές προσφορές. Αυτό μπορεί να συνδυαστεί με τη γενική στρατηγική μάρκετινγκ ξενοδοχείων σας, καθώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα στοιχεία στα κοινωνικά σας μέσα, τα blogs και στη διαφήμιση.

Βελτιώστε τη διαφήμισή σας

Συνεργαστείτε με influencers και ανθρώπους που είναι γνωστοί στους δυνητικούς επισκέπτες σας για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα προσελκύσει πολλούς νέους επισκέπτες. Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τις απαραίτητες κοινωνικές αποδείξεις για την επιτυχία του μάρκετινγκ. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μοιράζονται αποσπάσματα των διαμονών τους στο ξενοδοχείο σας και να συνομιλείτε μαζί τους σαν να είναι φίλοι. Εξετάστε διαφορετικές προσεγγίσεις διαφήμισης εάν θέλετε πραγματικά διαφορετικά αποτελέσματα μάρκετινγκ το 2019.

Μετατρέψτε τους καλεσμένους σας σε δικούς σας διαφημιστές

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό από την διαφήμιση από στόμα σε στόμα, ώστε να ενθαρρύνετε τους καλεσμένους σας να παραπέμψουν τους φίλους και την οικογένειά τους. Αυτό δεν σημαίνει μόνο ότι πρέπει να προσφέρετε εκπτώσεις σε όσους σας προτείνουν σε άλλους. Γίνετε δημιουργικοί γιατί τους αξίζει.

Βεβαιωθείτε ότι η τεχνολογία υποστηρίζει την εμπειρία του επισκέπτη

Πηγαίνετε στον ιστότοπό σας για να εντοπίσετε τυχόν σημεία στα οποία οι χρήστες ενδέχεται να αποχωρήσουν. Μπορεί να είναι η μακρά διαδικασία κράτησης ενός δωματίου ή ένας ασαφής τρόπος για να έρθετε σε επαφή με το ξενοδοχείο σας. Εξετάστε τη σημασία της mobile εμπειρίας. Λιγότερα άτομα κάνουν κράτηση μέσω της επιφάνειας εργασίας σήμερα, γι ‘αυτό κρατήστε αυτό κατά νου όταν βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας. Άλλωστε, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από τη δημιουργία μιας απίστευτης εμπειρίας για τους καλεσμένους σας. Η υπάρχουσα τεχνολογία θα πρέπει να στηρίζει αυτή την αποστολή.

hotelmag.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!