Ξενοδοχειακό Marketing σε 5 βήματα

Εάν διαχειρίζεστε ένα υπέροχο ξενοδοχείο που αγαπούν οι επισκέπτες (ανεξάρτητα από το μέγεθος), το επόμενο βήμα δεν είναι η επανάληψη όλων όσων ήδη κάνετε, αλλά η βελτίωση κάθε πρακτικής.

Με την κατάσταση της τεχνολογίας και των αναγκών των πελατών σήμερα, είναι σαφές ότι το marketing ξενοδοχείων το 2019 πρόκειται να διακατέχεται από την καινοτομία και τον ενθουσιασμό. Και σύμφωνα με διάφορες έρευνες, αυτό ακριβώς θέλουν οι πελάτες, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και το e-marketingassociates.com.

Έτσι εάν θέλετε το ξενοδοχείο σας να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, κάτι που είναι βέβαιο ότι θα φέρει ακόμα περισσότερους νέους και ικανοποιημένους πελάτες, παρακάτω θα δείτε 5 ιδέες marketing ξενοδοχείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

1) Τεχνολογία για το marketing ξενοδοχείων

Δεν υπήρξε ποτέ εποχή με περισσότερη τεχνολογία από ό,τι σήμερα. Και παρόλο που η βασική ροή εργασίας είναι να κλείσει κανείς ένα δωμάτιο, να μείνει στο ξενοδοχείο και τέλος να αφήσει μια θετική κριτική, οι πελάτες θέλουν, πλέον, κάτι περισσότερο από μια απλή διαμονή στο ξενοδοχείο. Με όλες τις διαθέσιμες επιλογές, μια καλή ιδέα είναι να αξιοποιήσετε την τεχνολογία για το marketing ξενοδοχείων. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια εικονική περιήγηση στο ξενοδοχείο σας. Αυτό θα δείξει στους πιθανούς επισκέπτες σας το επίπεδο διαμονής και ατμόσφαιρας που προσφέρετε, σιγουρεύοντας την επιλογή τους να κλείσουν ένα δωμάτιο. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν προσφέρετε διάφορες ανέσεις ή αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας.

2) Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για να βελτιώσετε το μάρκετινγκ ξενοδοχείων σας

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι απαραίτητα όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν τα ξενοδοχεία που μένουν μέσα από το Instagram και το Facebook. Αυτό σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να επικοινωνείτε απευθείας με τους καλεσμένους σας (και τους πιθανούς επισκέπτες). Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους καλεσμένους σας: ζητώντας τους να μοιραστούν τις φωτογραφίες και τις αναμνήσεις τους από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, με την παραγωγή περιεχομένου που προβάλλει το ξενοδοχείο σας και (αν έχετε λάβει άδεια) τις ιστορίες των επισκεπτών σας, με την παρουσίαση της προσωπικότητας πίσω από το εμπορικό σήμα σας, και με το ψηφιακό μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα, στοχεύοντας στην προώθηση αξίας 80% / 20%, δηλαδή 80% περιοχή και μόνο 20% το ίδιο το ξενοδοχείο.

3) Ανταμείψτε την εμπιστοσύνη των πελατών καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας

Αν θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας, εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής προγράμματος πιστότητας. Εάν το χρησιμοποιείτε ήδη, πηγαίνετε το ενα βήμα παραπέρα. Δείξτε στους φιλοξενούμενους ότι υπάρχουν περισσότερα πράγματα που μπορείτε να τους προσφέρετε για το πρόγραμμα αφοσίωσής σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει να προσφέρετε αναβαθμίσεις ή δώρα πιο συχνά ή να πάρετε το χρόνο να ανταμείψετε τυχαία έναν ειδικό πελάτη με δείπνο, εισιτήρια σε μια έκθεση ή οτιδήποτε ταιριάζει με το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου σας.

4) Blog για την αναβάθμιση του SEO

Πολλά ξενοδοχεία δεν έχουν blogs, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι εκπληκτικά αποτελεσματικό ακόμα και στον κλάδο της φιλοξενίας. Ο κύριος στόχος της παραγωγής περιεχομένου είναι η ενημέρωση των πελατών σας, και όταν πρόκειται για ξενοδοχεία, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τους καλεσμένους σας σχετικά με τοπικές εκδηλώσεις, ειδικές προσφορές ή θέματα που σχετίζονται με ταξίδια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα των πελατών σας για να βελτιώσετε την εμπειρία περιεχομένου τους. Για παράδειγμα, εάν εξυπηρετείτε κυρίως οικογένειες, μπορεί να ενδιαφέρονται να ακούσουν τη στάση του αγαπημένου τους ξενοδοχείου σχετικά με τις εμπειρίες που σχετίζονται με την οικογένεια. Αν οι καλεσμένοι του ξενοδοχείου σας είναι άτομα που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, μπορείτε να οργανώσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια πολύ καλή ιδέα μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο, διότι θα δείξει στους δυνητικούς επισκέπτες ότι φροντίζετε προσωπικά τους και θέλετε να κάνετε τη διαμονή τους όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Βοηθά επίσης στη βελτιστοποίηση παρουσίας στις μηχανές αναζήτησης, η οποία αποτελεί σήμερα σημαντική πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας τα ιστολόγια για να προωθήσετε τη παρουσία σας, θα είστε σε θέση να επιτύχετε περισσότερα με μικρότερο προϋπολογισμό.

5) Οι άνθρωποι πίσω από το ξενοδοχείο

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την οικοδόμηση της μάρκας σας όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων. Και δείχνοντας τους ανθρώπους που κάνουν το έργο μπορεί να δημιουργήσει πολύ καλές εντυπώσεις στους επισκέπτες. Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τους ανθρώπους, οπότε βεβαιωθείτε ότι τονίζετε την ανθρώπινη πτυχή της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Αφήστε τους καλεσμένους σας να γνωρίσουν τους υπαλλήλους σας – ειδικά εάν τρέχετε μια μικρή επιχείρηση. Μοιραστείτε τις ιστορίες τους και δημιουργήστε ένα τμήμα “ομάδας” στον ιστότοπό σας. Αν υπάρχουν υπάλληλοι στο ξενοδοχείο σας που είναι πραγματικά παθιασμένοι και ενθουσιώδεις για το έργο τους, πρέπει να τους ενθαρρύνετε να χρησιμοποιούν τους προσωπικούς λογαριασμούς τους για να προσεγγίσουν τους ανθρώπους και να προσφέρουν μοναδικά στιγμιότυπα πίσω από τα σκηνικά. Η υπεράσπιση των εργαζομένων είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ ξενοδοχείων σήμερα.

hotelmag.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!