Lidl Hellas: Ενισχύεται η στρατηγική συνεργασία με την Σελόντα

Σε ενίσχυση της στρατηγικής τους συνεργασίας προχωρούν χρόνο με το χρόνο η Σελόντα και η Lidl Hellas. Το 2019 αναμένεται να αγγίξει τους 1500 τόνους η ποσότητα τσιπούρας και λαβρακίου που θα φτάσει στα ράφια της Lidl Hellas από τη Σελόντα. Τα παραπάνω ανέφερε ο Διευθυντής Πωλήσεων της Σελόντα Γιώργος Μπάσιος σε ενημέρωση δημοσιογράφων, οι οποίοι επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της Σελόντα στη Νέα Επίδαυρο. Ο κ. Μπάσιος τόνισε ότι το 2018 η αντίστοιχη ποσότητα ήταν περίπου 927 τόνοι, ενώ στα σχεδόν πέντε χρόνια συνεργασίας της Σελόντα με τα Lidl Hellas ο όγκος των ψαριών με τα οποία προμηθεύει η πρώτη τη δεύτερη σημείωσε αύξηση 650%.

Επίσης, οι απαιτήσεις της Lidl Hellas οδήγησαν σε νέα συσκευασία προστατευτικής ατμόσφαιρας, η οποία δίνει την τσιπούρα και το λαβράκι καθαρισμένα και έτοιμα για μαγείρεμα. Η συσκευασία προστατευτικής ατμόσφαιρας διατηρεί το ψάρι φρέσκο για 7 με 8 ημέρες. Η νέα τυποποίηση του προϊόντος επιτρέπει την πώληση φρέσκων ψαριών σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης καθώς αναγράφεται η ημερομηνία αλίευσης, η μονάδα παραγωγής και συσκευαστηρίου μέσω συγκεκριμένων κωδικών. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Hellas καθίσταται πρωτοπόρος στην ελληνική αγορά συσκευασμένου ψαριού.

Η Σελόντα συνεχίζοντας με έντονο ρυθμό την εξαγωγική της δραστηριότητα προμηθεύει με 500 τόνους ψαριού την εβδομάδα 25 χώρες παγκοσμίως. Η παραγωγή της εταιρείας ξεπερνά τους 32.000 τόνους ετησίως, στις συνολικά 59 μονάδες εκτροφής που διαθέτει στην Ελλάδα και οι οποίες ακολουθούν τα διεθνή πρότυπα έχοντας λάβει σχετικές πιστοποιήσεις. Οι κυριότερες αγορές εξαγωγών της Σελόντα είναι η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Αμερική.

businessnews.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!