Το email marketing μπορεί να επιστρέψει 38$ για κάθε 1$ που δαπανήθηκε

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στο σημερινό επιχειρησιακό κλίμα του σήμερα απαιτεί πιο διαφοροποιημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και διανομής για τους φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων.

Είναι σημαντικό για τους ξενοδόχους και διαχειριστές εσόδων να εξετάσουν τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις αναδυόμενες ευκαιρίες, και το κόστος που σχετίζεται με την εμπορία του ξενοδοχείου σας μέσω πολλαπλών καναλιών.

Εισαγάγετε, λοιπόν, το email marketing – μία από τις πιο βιώσιμες, οικονομικά αποδοτικές μεθόδους για την προσέγγιση των επισκεπτών και την αύξηση των άμεσων κρατήσεων. Το email marketing είναι κρίσιμο για τη βιομηχανία ξενοδοχείων: εκτιμάται ότι μπορεί να επιστρέψει 38$ για κάθε 1$ που δαπανήθηκε, καθιστώντας το κανάλι με την καλύτερη απόδοση επένδυσης.

Όπως οι ταξιδιώτες μπορούν τώρα να προγραμματίσουν το ταξίδι τους χρησιμοποιώντας τις ατελείωτες πληροφορίες που προσφέρονται στο διαδίκτυο, μεταξύ άλλων μέσω της Google, τα ξενοδοχεία μπορούν επίσης να αναζητήσουν απλά βήματα για να προγραμματίσουν τις αφίξεις των επισκεπτών τους.

Το πρώτο βήμα στο email marketing είναι να βελτιστοποιήσετε τις λίστες αποστολής σας. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια μεγάλη πλειάδα προοπτικών, αλλά θέλετε επίσης να είναι ποιοτικοί οδηγοί. Η εξέταση των τρεχουσών λιστών σας και η ανάλυση προηγούμενων αποτελεσμάτων θα σας δώσει μια καλή ένδειξη για το πώς θέλετε να αυξήσετε τη λίστα σας. Βοηθήστε τη διαδικασία αυτή συμπεριλαμβάνοντας μια εύκολη φόρμα στην ιστοσελίδα σας ή ζητώντας το από τους επισκέπτες αυτοπροσώπως κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Μόλις έχετε μια μεγάλη βάση δεδομένων για να στοχεύσετε, εδώ είναι 6 συμβουλές για εσάς, από το siteminder.com, με βάση τη στρατηγική email marketing:

Στοχεύστε τους “συχνούς” επισκέπτες.

Όχι μόνο είναι ευκολότερο να στοχεύσετε την επαναληπτική δραστηριότητα παρά να δημιουργήσετε νέους επισκέπτες, είναι και λιγότερο δαπανηρή. Οι στατιστικές δείχνουν ότι η προσέλκυση νέων επισκεπτών μπορεί να σας κοστίσει πέντε έως οκτώ φορές όσο να διατηρήσετε ήδη υπάρχοντες.

Επωφεληθείτε από τις περιόδους αιχμής.

Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να ψάξουν για δωμάτια κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής, οπότε χρησιμοποιήστε αυτή την περίοδο για να τους υπενθυμίσετε γιατί πρέπει να κάνουν κράτηση μαζί σας. Επίσης, κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων αιχμής είναι πιο πιθανό να προσελκύσετε νέους επισκέπτες.

Θυμηθείτε τα δεδομένα πελατών- αυτό είναι το κλειδί.

Σήμερα, κάθε πελάτης που κάνει κράτηση σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου online καταλαβαίνει ότι πρέπει να είναι πρόθυμος να παράσχει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προκειμένου να λάβει το e-mail επιβεβαίωσης και άλλες σημαντικές πληροφορίες από το ξενοδοχείο). Πάντα να συλλέγετε αυτά τα δεδομένα κατά την κράτηση ή το check-in και να τα χρησιμοποιείτε για να παρακολουθείτε έγκαιρα τους πελάτες σας.

Βελτιστοποιήστε τους χρόνους αποστολής σας.

Εξατομικεύστε και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται άμεσα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών σας. Συγκεκριμένα, να έχετε υπόψη σας σε ποια ζώνη ώρας βρίσκεστε και να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν είναι πιο πιθανό να τα δεχτούν και να τα διαβάσουν οι παραλήπτες.

Χρησιμοποιήστε σύντομο και άμεσο Θέμα.

Για να κάνετε τα email σας πιο ελκυστικά, χρησιμοποιήστε σύντομο και άμεσο Θέμα με σαφή οφέλη, ώστε οι πελάτες να ενθαρρυνθούν να ανοίξουν το email σας και να μάθουν τι υπάρχει μέσα. Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, μπορείτε εύκολα να δοκιμάσετε διαφορετικές γραμμές θέματος με και να μετρήσετε τα ποσοστά πόσων email διαβάστηκαν και των κλικ για να συγκρίνετε τον τρόπο εκτέλεσης των διαφορετικών καμπανιών μάρκετινγκ.

Χρησιμοποιήστε όμορφες εικόνες στα email σας.

Οι άνθρωποι θυμούνται περίπου το 80% αυτού που βλέπουν και μόνο το 20% όσων ακούνε, έτσι η προσθήκη όμορφων εικόνων μπορεί πραγματικά να τραβήξει την προσοχή τους.
Το email marketing πρέπει να αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας. Θυμηθείτε: με κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργείτε μια σχέση με τον πελάτη σας. Λαμβάνοντας το χρόνο για να στείλετε εξατομικευμένες και σχετικές επικοινωνίες, οι επισκέπτες θα αισθάνονται πολύτιμοι και θα θέλουν να κάνουν κράτηση μαζί σας.

hotelmag.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!