Iσχυροποιείται η Samsung στην Ελλάδα

Iκανοποιητική διαπιστώνεται η πορεία Samsung Electronics Ελλάς ΑE κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρήσης, με τη διοίκηση να εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η άνοδος των πωλήσεων φέτος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Το 2017 η θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου Samsung η οποία είναι η κορυφαία εταιρεία στις πωλήσεις smartphones, παρουσίασε κύκλο εργασιών 212,73 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μικρή άνοδο έναντι κύκλου εργασιών 211 εκατ. ευρώ το 2016. Την ίδια στιγμή τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 3,38 εκατ. ευρώ έναντι 4,15 εκατ. ευρώ και τα καθαρά αποτελέσματα έφτασαν τα 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 2,6 εκατ. ευρώ.

H εταιρεία Samsung Electronics Ελλάς ΑE ξεκίνησε την εισαγωγή και εμπορία των κινητών τηλεφώνων (HHP) στην Ελλάδα την 1η Ιουλίου 2010. Από την 01/01/2011 ανέλαβε την εισαγωγή και εμπορία όλης της γκάμας των προϊόντων της μητρικής, δηλαδή, Οπτικοακουστικών μέσων (AV), Λευκών συσκευών (ΗΑ) , και πληροφορικής (ΙΤ). Το 2012-2013 ήταν χρονιές ανάπτυξης με τον κύκλο εργασιών να αυξάνεται παρά την έντονη κρίση της ελληνικής οικονομίας στα 294 εκατ. ευρώ. Στο 2014 η εταιρεία σημείωσε μείωση του τζίρου της κατά 19% καθώς επίσης και το 2015 12,6%, με τις συσσωρευμένες απώλειες να φτάνουν τα 84 εκατ. ευρώ.

Tο 2016 υπήρξε χρονιά σταθεροποίησης με αύξηση τζίρου 1,4%. Κατά την διάρκεια του 2016 στο κλάδο των Ηλεκτρονικών Συσκευών συνεχίστηκαν οι αναταράξεις καθώς σταμάτησε την λειτουργία της εταιρεία. Η SAMSUNG Electronics Ελλάς ΑE παρόλο το γεγονός ότι είχε έκθεση 1,8 εκατ. ευρώ κατάφερε να εισπράξει όλο το ποσό. Για τη χρήση 2017, η εταιρεία κινήθηκε ανοδικά δεδομένου της πώλησης της δραστηριότητας των εκτυπωτών στην HP σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία παραμένει σταθερά κερδοφόρος καθ’ όλη τη διάρκεια της δραστηριότητάς της στην Ελλάδα.

Oπως επισημαίνει η διοίκηση, ο κλάδος των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών όπως και το 2017 εξακολουθεί να δέχεται πιέσεις . Λόγω της οικονομικής κρίσης το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών μειώνεται με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση του κλάδου. Στρατηγική της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεων καθώς και η βελτίωση του περιθωρίου κερδών. Σύμφωνα με το σχέδιο της Samsung Electronics Ελλάς ΑE, αναμένεται συνολική αύξηση του τζίρου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό θα επιτευχθεί με τα νέα προϊόντα πχ κινητό GALAXY S9, τηλεοράσεις QLED TV, πλυντήρια Quick Drive καθώς επίσης και με περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος των Εταιρικών Πελατών (B2B).

economistas.gr