Σύμπραξη για την ανάπτυξη και τουριστική προβολή της Αθήνας

Σε σύμπραξη, με στόχο την καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού προχώρησαν ο Δήμος Αθηναίων, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) , η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, δημιουργώντας το This is Athens & Partners.

Σε εκδήλωση που έγινε σήμερα για την παρουσίαση της Σύμπραξης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ο πρόεδρος της AEGEAN, Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος και ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός, απηύθυναν κάλεσμα συμμετοχής σε όλες τις δημιουργικές δυνάμεις της πόλης με στόχο τη διεύρυνση του This is Athens & Partners και κατ' επέκταση την ενίσχυση του αναπτυξιακού τoυ αποτυπώματος στην οικονομία επισκεπτών της πόλης.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο τριετές αναπτυξιακό πλάνο, ύψους 15 εκ. ευρώ, η σύμπραξη θα αναλάβει τον συντονισμό και την υλοποίηση δράσεων, τόσο για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση της Αθήνας ως προορισμού όσο και για την αποτελεσματική προώθηση της πόλης στις μεγάλες τουριστικές αγορές του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, σημειώθηκε ότι αναμένονται σημαντικά οφέλη ευρύτερα για την Αθήνα και την οικονομία, τα οποία θα προκύψουν από την ανταλλαγή, την κινητοποίηση και ενεργοποίηση γνώσης και πόρων από ενδιαφερόμενους φορείς, τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθούν οι ιδιωτικές επενδύσεις και η επισκεψιμότητα στην Αθήνα, συμβάλλοντας έτσι στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στη δημιουργία χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας.

Το αναπτυξιακό πλάνο, που περιλαμβάνεται στο μνημόνιο κατανόησης και συνεργασίας που υπέγραψαν οι εταίροι του This is Athens & Partners, χωρίζεται σε τρεις άξονες δράσεων:

Ο πρώτος άξονας, αφορά την «ανάπτυξη της Αθήνας ως προορισμού» (Destination Development) με επενδύσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου και το σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών για το διεθνές και εγχώριο κοινό.

Ο δεύτερος άξονας, την προβολή και προώθηση του προορισμού (Destination Marketing) με τη διαμόρφωση και επικοινωνία της ταυτότητας της Αθήνας.

Ο τρίτος άξονας, τη διαχείριση του προορισμού (Destination Management) με τον συντονισμό φορέων για τη δημιουργία ενιαίας εμπειρίας επισκεπτών.

Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ