Τα ξενοδοχεία κερδίζουν πίσω το κοινό τους από την οικονομία διαμοιρασμού

Σύμφωνα με έρευνα της MMGY με τίτλο “Global’s Portrait of American Travelers”, που έγινε σε 3.000 Αμερικανούς ενήλικες, που πραγματοποίησαν τουλάχιστον ένα ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες, μόνο το 33% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται για καταλύματα της οικονομία διαμοιρασμού (τύπου Airbnb), σε σύγκριση με το 2017, που το ποσοστό ήταν στο 41%, και με το 2016 που το ποσοστό ήταν στο 37%.

Συγκριτικά, το 75% εκφράζει ενδιαφέρον για μεγάλα επώνυμα ξενοδοχεία, ενώ το 66% ενδιαφέρεται για ακίνητα που διαθέτουν μόνο σουίτες και το 61% θέλει ξενοδοχεία περιορισμένων υπηρεσιών.

Οι Millennials (γενιά: 1980 – 1995) είναι η ηλικιακή ομάδα που ενδιαφέρεται περισσότερο για την οικονομία διαμοιρασμού (το 46%), ενώ ακολουθούν η Generation X (γενιά: 1965 – 1980) (το 31%), οι baby boomers (γενιά: 1950 – 1965) (το 22%) και τέλος οι πιο ώριμοι ταξιδιώτες (το 14%).

Περίπου το 20% των ερωτηθέντων λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο κατάλυμα τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους 12 μήνες, σε σύγκριση με το 2017, που το ποσοστό ήταν στο 22%, με το 14% μέσω Airbnb και το 5% μέσω HomeAway.

Είναι αξιοσημείωτο ότι, αν και το ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου καταλύματα είναι μειωμένο, το 27% των ταξιδιωτών σκοπεύει να κάνει κράτηση στο μέλλον σε διαμοιραζόμενο κατάλυμα.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι τρεις πρώτοι λόγοι για τους οποίους οι ταξιδιώτες δεν προτιμούν ένα τέτοιο κατάλυμα, είναι ότι δεν θέλουν να το μοιράζονται με ξένους (71%), προτιμούν τις τοποθεσίες των ξενοδοχείων (66%) και δεν πιστεύουν ότι προσφέρει την ίδια ποιότητα με τα ξενοδοχεία (50%).


hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα