Η “Alexa” της Amazon στην υπηρεσία των επισκεπτών των Marriott Hotels

Η Amazon ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Marriott International για την τοποθέτηση των συσκευών Echo σε πολλά από τα δωμάτια του ομίλου. Η υπηρεσία, που ονομάζεται Alexa for Hospitality, επιτρέπει στους επισκέπτες του ξενοδοχείου, να χρησιμοποιούν τον εικονικό βοηθό της Amazon, για να ελέγχουν το δωμάτιο του ξενοδοχείου τους, και να τους παρέχονται υπηρεσίες σαν να έχουν τον προσωπικό τους βοηθό. 

Κάθε δωμάτιο διαθέτει τη δική του συσκευή Echo που συνδέεται με το δίκτυο Wi-Fi του ξενοδοχείου, και μέσω αυτής, μπορεί ο επισκέπτης να ελέγξει τις ρυθμίσεις του δωματίου του ξενοδοχείου, όπως το φωτισμό, τη θερμοκρασία του χώρου και το άνοιγμα της τηλεόρασης ή της μουσικής. 

Η Alexa μπορεί επίσης να συνδέσει τους επισκέπτες με τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, για να παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου, να ελέγξουν τις ώρες λειτουργίας των εγκαταστάσεων και να παρατείνουν τη διαμονή τους. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι σε επιλεγμένες τοποθεσίες. Οι επισκέπτες δεν μπορούν να συνδεθούν στο δικό τους λογαριασμό στην Amazon όταν χρησιμοποιούν το Alexa for Hospitality, αλλά η εταιρεία λέει ότι εργάζεται σε μια έκδοση, που θα επιτρέπει στους πελάτες του Amazon, να συνδεθούν στους δικούς τους λογαριασμούς, για να έχουν πρόσβαση σε μουσική, ταινίες και άλλα εξατομικευμένα ψηφιακά μέσα.

hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα