Οι απλές παροχές που θέλουν οι πελάτες πολυτελών ξενοδοχείων

Σε δημοσίευμα της trivago τονίζεται ότι, οι σημερινοί ταξιδιώτες αποζητούν ευφάνταστες και μοναδικές παροχές ξενοδοχείου, και παρουσιάζονται μερικές απλές και οικονομικές ιδέες, που μπορεί να εφαρμόσει ένα ξενοδοχείο, για να ξεχωρίσει.

1 Μια εμπειρία ξενοδοχείου όπως καμία άλλη

Εξ ορισμού, μια μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου θα είναι εντελώς διαφορετική από ένα ξενοδοχείο σε άλλο. Ορισμένα παραδείγματα από πραγματικά ξενοδοχεία: Το The Towers of Waldorf Astoria προσφέρει στους πελάτες του μια εμπειρία μελισσοκομίας στο ρετιρέ του ξενοδοχείου. Το Rosewood San Miguel de Allende έχει εξοπλίσει τις Ιδιωτικές Κατοικίες του με καβαλέτα και είδη ζωγραφικής. Και ένα ξενοδοχείο που καταχωρήθηκε πρόσφατα στην trivago προώθησε μια Ειδική προσφορά στους πελάτες του για μια βόλτα με καμηλοπάρδαλη.

Για να προσφέρετε μια πολυτελή εμπειρία που συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή, θα πρέπει να διαθέτετε δημιουργικότητα, η οποία είναι εξίσου σημαντική με τα κεφάλαια. Για να προσφέρετε μια πολυτελή εμπειρία που συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή δαπανώντας λίγα χρήματα, θα πρέπει να καθορίσετε το μοναδικό σημείο πώλησης του ξενοδοχείου σας και να χρησιμοποιήσετε το τοπικό πλαίσιο, ώστε να δημιουργήσετε μια απρόσμενη εμπειρία που θα αναδίδει έντονα τον τοπικό χαρακτήρα και θα προκαλεί θαυμασμό. Ένας απλός τρόπος να το επιτύχετε αυτό είναι να συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις που διαθέτουν μοναδικά προϊόντα και υπηρεσίες.

2 Ένα μοναδικό δώρο καλωσορίσματος

Η προσέγγιση της έκπληξης και της ευχαρίστησης στη φιλοξενία, όσο και εάν φαίνεται παλιομοδίτικη, βρίσκεται στην καρδιά του σημερινού μεταβαλλόμενου προτύπου της ξενοδοχειακής πολυτέλειας. Και ένα μοναδικό δώρο καλωσορίσματος είναι ο καλύτερος τρόπος να εκπλήξετε και να ευχαριστήσετε τους πελάτες τη στιγμή που εισέρχονται για πρώτη φορά στο δωμάτιό τους.

Σε ό,τι αφορά την υποδοχή των ταξιδιωτών πολυτελείας με ένα δώρο, σκεφτείτε κάτι τοπικό, εποχικό και απρόσμενο. Οτιδήποτε κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ξεχωριστός και να νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα μοναδικό μέρος προσθέτει μια πινελιά πολυτέλειας στην εμπειρία του πελάτη. Ακόμη και εάν πρόκειται για ένα απλό, χειρόγραφο σημείωμα καλωσορίσματος σε μια καρτ ποστάλ της περιοχής.

3 Μια δωρεάν συλλογή βιβλίων και ταινιών

Δεν παρέχουν όλα τα ξενοδοχεία (ούτε χρειάζεται να παρέχουν) συλλογή ταινιών στο δωμάτιο κατ’ απαίτηση. Και δεν διαθέτουν (ούτε θέλουν) όλοι οι πελάτες λογαριασμό στο Netflix. Μάλιστα, ορισμένοι πελάτες προτιμούν το διάβασμα, για να χαλαρώσουν.

Μια καλά ενημερωμένη και ευρεία συλλογή ταινιών και βιβλίων είναι μια απλή, αλλά πολυτελής παροχή που οποιοδήποτε ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του. Μια συμβουλή από εμάς: Βεβαιωθείτε ότι έχετε ταινίες με υπότιτλους και βιβλία σε διαφορετικές γλώσσες για τους διεθνείς πελάτες σας.

4 Επαναπροσδιορισμός βασικών παροχών και σχεδιασμού των δωματίων

Το απλό μπορεί να είναι υπέροχο. Σε ό,τι αφορά την προσέλκυση των σημερινών ταξιδιωτών πολυτελείας, οι βασικές παροχές ενός ξενοδοχείου θα πρέπει να είναι και τα δύο.

Ομοίως, η ανανέωση του σχεδιασμού ενός δωματίου δεν χρειάζεται να είναι δαπανηρή και μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες ενός ξενοδοχείου να προσελκύσει την προσοχή ταξιδιωτών πολυτελείας.

5 Μια απρόσκοπτη διαδικασία απευθείας κράτησης online

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας -όπως όλοι οι ταξιδιώτες- χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά μέσα για την αναζήτηση ξενοδοχείων και την πραγματοποίηση κρατήσεων online. Κι όπως έχουμε δει, είναι πιθανότερο να κάνουν απευθείας κρατήσεις.

Τα καλά νέα είναι ότι όλα τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους μια απρόσκοπτη διαδικασία απευθείας κράτησης online. Απλώς χρειάζονται την κατάλληλη τεχνολογία.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το δημοσίευμα: businessblog.trivago.com


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα