Οι 5 αισθήσεις του Επαγγελματία Ασφαλιστή της AXA

του Νίκου Μωράκη

Με τον τίτλο “Ενσυναίσθηση – Ενδυνάμωση” πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Μαΐου στο Μουσείο Βορρέ το ετήσιο συνέδριο αποκλειστικού δικτύου συνεργατών της AXA Ασφαλιστική.

Ενδυνάμωση γιατί οι καιροί αλλάζουν. Ο καθένας μέσα στο υφιστάμενο δίκτυο συνεργατών μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητά του. Να δυναμώσει και να εξελιχθεί. Να βελτιώσει το χαρτοφυλάκιό του και να κατακτήσει τους στόχους του. Οι διαμεσολαβητές μαζί με την Ασφαλιστική εταιρεία μπορούν να δυναμώσουν μαζί έχοντας κοινούς στόχους, κοινό όραμα.

Ενσυναίσθηση γιατί η δουλειά αυτή είναι πλούσια σε συναισθήματα. Η Ασφαλιστική διαμεσολάβηση που έχει να κάνει με ανθρώπινες ζωές απαιτεί αυξημένες αισθήσεις. Αυτές οι αισθήσεις πρέπει να οξυνθούν προκειμένου να δημιουργηθούν ισχυρές σχέσεις. Δυνατές ομάδες ανθρώπων που πέρα από όρους και συμβόλαια μπορούν να “αισθανθούν” τη λαχτάρα και το φόβο του ασφαλισμένου όταν ο κίνδυνος επέλθει.

Το Συνέδριο άνοιξε ο νέος Διευθυντής αποκλειστικού δικτύου της εταιρείας Βασίλης Αντύπας. Ο κ. Αντύπας εκμεταλλευόμενος τον τίτλο του συνεδρίου μίλησε για την ανάπτυξη του αποκλειστικού δικτύου. Για το στόχο της Εταιρείας να μεγαλώσει την οικογένεια κατά 60 νέες συνεργασίες μέσα στο 2018 δίνοντας παράλληλα τα κατάλληλα κίνητρα στο υπάρχον δίκτυο για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά “Το αποκλειστικό δίκτυο πρέπει να γίνει μεγαλύτερο. Αυτό είναι το όραμα. Η ενσυναίσθηση είναι το μέσο και η ενδυνάμωση του αποτέλεσμα”.

Τα εργαλεία σύμφωνα με τον κ. Αντύπα υπάρχουν. Είναι το Ε-Academy, οι ημερίδες F.RE.SH, που σύμφωνα με στοιχεία του 2017 όσοι συμμετείχαν παρουσίασαν αύξηση της παραγωγής τους κατά 18%, και τέλος το MDRT. Η εκπαίδευση δεν είναι θέμα ποσότητας αλλά ποιότητας που συνδέεται με τις ανάγκες της ομάδας. Η Εταιρεία σε όλους τους κλάδους σημείωσε αύξηση παραγωγής. Το δυνατό χαρτί του αποκλειστικού δικτύου αναμφισβήτητα ο κλάδος Υγείας που το 2017 έφτασε τα 3 εκατ. ευρώ συμπληρώνοντας το 65% της συνολικής παραγωγής για την Εταιρεία. Και μετά είναι ο αυξημένος δείκτης στο cross selling. Περίπου 2 συμβόλαια ανά πελάτη σφραγίζοντας με αυτό τον τρόπο την παραμονή τους στην Εταιρεία καθώς σύμφωνα με τα στατιστικά η πιθανότητα ένας ασφαλισμένος να ακυρώσει το συμβόλαιό του είναι 3 φορές μικρότερη όταν έχει πάνω από 2 συμβόλαια στην ίδια εταιρεία.

Στη συνέχεια το λόγο είχε ο Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Νίκος Σακελλαρίου. Ο κ. Σακελλαρίου στην ομιλία του μεταξύ άλλων μίλησε για τις επιτυχίες του αποκλειστικού δικτύου. Το 2017 το agency της ΑΧΑ:
  • Αύξησε την παραγωγή στις γενικές ασφαλίσεις κατά 17%
  • Συμμετείχε με 65% στην παραγωγή του κλάδου υγείας
  • Σημείωσε συνολική παραγωγή της τάξης των 32 εκατ. ευρώ
  • Ψηφιοποίησε το 25% των συμβολαίων στον κλάδο αυτοκινήτων
  • Και αύξησε κατά 25% τις νέες συνεργασίες

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Σακελλαρίου και με τη βοήθεια της εταιρείας παραγωγής οι καλεσμένοι στο Συνέδριο είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μέσα από μια διαδραστική εμπειρία τη σημασία των 5 αισθήσεων. Των αισθήσεων που πρέπει να υπάρχουν και να είναι σε εγρήγορση όταν ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής επικοινωνεί με τον πελάτη. Για τη σημασία της αφής, της όρασης, της γεύσης, της όσφρησης και της ακοής που αν οξυνθούν μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς, μεγαλύτερη κατανόηση & αυξημένη ικανότητα αλληλεπίδρασης συναισθημάτων. Μια ξεχωριστή εμπειρία που εναρμονίστηκε απόλυτα με τον περιβάλλοντα χώρο της έκθεσης του μουσείου αλλά και της γενικότερης άποψης ότι η πώληση είναι μια “τέχνη”.

Τέλος, το λόγο είχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Ερρίκος Μοάτσος, ο οποίος μοιράστηκε για άλλη μια φορά το όραμά του να δημιουργήσουν όλοι μαζί μια “νέα εμπειρία για τον πελάτη”. Να φύγουν από τη νοοτροπία ότι είναι απλά μια Ασφαλιστική Εταιρεία αλλά ένας σύμμαχος στις δύσκολες στιγμές του Ασφαλισμένου. Να μην κυνηγάνε τη τέλεια αποζημίωση αλλά την πρόληψη και τη στιγμή που θα πρέπει να επέμβουν για να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο τους. Όπως στο παράδειγμα της Μάντρας Αττικής όπου επενέβησαν άμεσα και χωρίς απαίτηση από τους πληγέντες ασφαλισμένους για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν αυτές τις πρώτες δύσκολες στιγμές. Να σταθούν στα πόδια τους μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές τους. Ή όπως στην πρωτοβουλία που πήρε η Εταιρεία – στο πλαίσιο δράσεων πρόληψης και ενημέρωσης του κοινού – να δημιουργήσει ένα “Μουσείο Σεισμού” με σκοπό την πρόληψη στο θέμα ασφάλισης κατοικιών.
















Συγκεκριμένα η Εταιρεία μεταλλάσσει την προσέγγιση της στους τέσσερις βασικούς κλάδους (υγεία, κατοικία, αυτοκίνητο και επιχείρηση) καθώς:

Στην υγεία 
  • check in στα νοσοκομεία με την επίδειξη κάρτας με σκοπό ο ασφαλισμένος να μη χρειαστεί να ασχοληθεί καθόλου με έξοδα και διαδικαστικά
  • “περιοδικό check up” το οποίο θα λειτουργεί προληπτικά επιβραβεύοντας τον ασφαλισμένο με έκπτωση στο συμβόλαιό του αν κάνει χρήση – η Εταιρεία θα δίνει την έκπτωση χωρίς να δει τα αποτελέσματα του check up
Στο Αυτοκίνητο 
  • AXA Drive Academy: πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς οδήγησης που στοχεύει στην πρόληψη
  • ΑΧΑ Drive 2: Σύστημα που παρακολουθεί και βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά του σφαλισμένου
  • Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο: ο οδηγός πληρώνει ασφάλιστρα ανάλογα τα χιλιόμετρα που διανύει
Στην Κατοικία
  • Αυτόματη προκαταβολή: Αυτόματη κατάθεση προκαταβολής ως άμεση βοήθεια μέσα στα πρώτα 24ωρα
  • Πραγματογνωμοσύνη από απόσταση: Σε συνεργασία με εξουσιοδοτημένο συνεργείο γίνεται εκτίμηση της ζημιάς μέσα από βίντεο κλήση
  • Επισκευή με εγγύηση: Σε περίπτωση που συμφωνήσει ο ασφαλισμένος η εταιρεία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επισκευής της ζημιάς δίνοντας και διετή εγγύηση
  • Connected Homes: Δυνατότητα ο Ασφαλισμένος να μπορεί μέσω εφαρμογής στο κινητό του να έχει έλεγχο και εικόνα του σπιτιού του σε περίπτωση που συμβεί ατύχημα
Στην Επιχείρηση 

Σύμβουλος κινδύνων: Μέσω της εφαρμογής Risk Analysis tool ή μέσω επαφής με εκπρόσωπο της εταιρείας

Η AXA το 2017 έφτασε σε παραγωγή τα 155 εκατ. ασφάλιστρα έχοντας ασφαλίσει 495 χιλ. πελάτες με κερδοφορία που υπολογίστηκε στα 13 εκατ. ευρώ και δείκτη Solvency στα 169%. Για ακόμη μια χρονιά η εμπιστοσύνη των εργαζομένων της έφτασε στο 91% όπως και η ικανοποίηση των πελατών της (91%). Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε τόσο με τον καθιερωμένο διάλογο της εκτελεστικής επιτροπής με τους Ασφαλιστές της Εταιρείας πάνω σε θέματα που απασχολούν τους συνεργάτες, όπως και με τις ετήσιες βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών από όλη την Ελλάδα που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους τόσο βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών όσο και ποσοτικών.



insurancedaily.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα