Πότε επιστρέφει σε κανονική λειτουργία το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης

Μέχρι τις 10 Μαρτίου λήγει η ταλαιπωρία των επιβατών που ταξιδεύουν προς και από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και βρίσκονται επί τρεις μήνες όμηροι της ομίχλης, των χαμηλών νεφώσεων και του αέρα εξαιτίας των έργων που εκτελούνται στον διάδρομο προσαπογειώσεων.

Ο ανάδοχος έχει ολοκληρώσει ήδη από την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου την κατασκευή της Δ’ Φάσης αναβάθμισης του χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10/28, δηλαδή στην έκταση που τέμνεται με τον 16/34. Ωστόσο, ο διάδρομος δεν μπορεί να λειτουργήσει και άρα το «Μακεδονία» να επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς μέχρι να γίνουν οι διαγραμμίσεις σε αυτό το τμήμα των περίπου 300 μέτρων.

Όπως εξήγησαν τεχνικοί στη Voria.gr, η εκτέλεση των διαγραμμίσεων μπορεί να φαίνεται σαν μία απλή εργασία, σε όσους δεν έχουν γνωρίζουν το θέμα, αλλά στην πραγματικότητα μόνο απλή δεν είναι επειδή το αεροδρόμιο λειτουργεί και εξυπηρετεί πτήσεις.

Ο ανάδοχος του έργου (σ.σ. η κατασκευαστική ΕΤΕΘ) αναμένει τις οδηγίες της ΥΠΑ, για να προχωρήσει στην εκτέλεση των διαγραμμίσεων. Υπάρχει, όπως λέχθηκε στη Voria.gr, σχετική μελέτη της ΥΠΑ και μάλιστα τη Δευτέρα πραγματοποιήθηκε για το θέμα σύσκεψη μεταξύ όλων των εμπλεκομένων πλευρών. Μόλις ο κατασκευαστής λάβει τις οριστικές οδηγίες από την ΥΠΑ, θα κάνει τις διαγραμμίσεις, σε φάσεις, για να μην προκύψουν προβλήματα στη λειτουργία του τροχόδρομου, που προσωρινά και μετά την αναβάθμισή του, λειτουργεί σαν κύριος διάδρομος.

Οπότε λίγες ημέρες θα απαιτηθούν για να γίνουν σε φάσεις οι διαγραμμίσεις στο τμήμα της Δ’ Φάσης, αλλά και για να ειδοποιηθούν οι αεροπορικές εταιρείες για την «επιστροφή» του «Μακεδονία» σε κανονική λειτουργία.

Συνεπώς, όλα θα είναι έτοιμα πριν την έναρξη της θερινής σεζόν για τον τουρισμό, αφού το έργο της Δ’ Φάσης, παρότι άρχισε με ένα μήνα καθυστέρηση (σ.σ. αντί για 16/10/2017 στις 23/11) εκτελέσθηκε ταχύτατα, καθώς τα συνεργεία δούλευαν σε 24ωρη βάση ενώ βοήθησαν και οι ήπιες καιρικές συνθήκες.

Έτσι, στο επόμενο δεκαήμερο, λαμβάνει τέλος η αναστάτωση των τελευταίων τριών μηνών, η οποία σε ένα μεγάλο βαθμό οφειλόταν στις πολύ χαμηλές νεφώσεις που ευθύνονται για καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, επειδή στον τροχόδρομο δεν υπάρχει το ραδιοβοήθημα του ΙLS ΙΙ, αλλά το VOR Approach ραδιοβοήθημα στον Τρίλοφο.

Βάσει των ανωτέρω, τουριστικοί φορείς και ταξιδιωτικό κοινό, θα περιμένουν την «επιστροφή» στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», των πτήσεων των τριών αεροπορικών εταιρειών (EasyJet, Eurowings, Wizzair) που σε αυτό τρίμηνο επέλεξαν να πετάνε εναλλακτικά στο αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας.



Πηγή: voria.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα