Αυτές είναι οι νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2020

Λίγες μέρες έχουν μείνει μέχρι να κλείσει ακόμα μια χρονιά και έχει έρθει η ώρα για να δούμε ποιες θα είναι οι νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2020 στο hotel digital marketing. Καταρχήν προβλέπουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα εξαιτίας δύο γεγονότων που επηρέασαν και θα επηρεάσουν τους Έλληνες και όχι μόνο ξενοδόχους.

Το πρώτο ήταν η κατάρρευση του Thomas Cook έδωσε ένα δυνατό χαστούκι για την τουριστική αγορά και ανέδειξε το γεγονός ότι μια ξενοδοχειακή επιχείρηση πρέπει να αποκτήσει μεγαλύτερη ανεξαρτησία και να διευρύνει το μείγμα πωλήσεων της.

Το δεύτερο είναι η προσπάθεια των OTA’s και ειδικότερα της Booking.com να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στις πωλήσεις των συνεργαζόμενων εταιρειών.

Τα δύο παραπάνω γεγονότα οδηγούν στην απόλυτα λογική σκέψη ότι ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να επενδύσει και να μεγιστοποιήσει το κανάλι των απευθείας κρατήσεων. Άρα θεωρώ πως το 2020 θα δούμε μεγάλες εξελίξεις στο χώρο των direct bookings οι οποίες θα επηρεάσουν και όποιες άλλες τάσεις. Ας δούμε λοιπόν τι μας περιμένει:

Μεγαλύτερη Digital Marketing Δαπάνη

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους, θα προϋπολογίσουν μεγαλύτερα διαφημιστικά ποσά προκειμένου να προσελκύσουν μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Προβλέπω πως από τη νέα χρονιά θα δοθεί μεγαλύτερη σημασία και προσοχή στο remarketing καθώς αποτελεί ένα άριστο εργαλείο για την επίτευξη μεγαλύτερου αριθμού απευθείας κρατήσεων.

Ανάπτυξης κανάλι επικοινωνίας one to one

Ένα πρωτόγονο ανθρώπινο χαρακτηριστικό είναι η επικοινωνία. Σε όλο τον κόσμο αρέσει να επικοινωνεί και να θέτει ερωτήσεις πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Έτσι πλέον τα ξενοδοχεία θα αποκτήσουν μια ακόμα πιο interactive σχέση με τους δυνητικούς πελάτες τους. Για να επιτευχθεί αυτό όλο και περισσότερα ξενοδοχειακά websites θα προσθέσουν messaging features στα websites τους. Μπορεί βέβαια αυτό να προσθέτει περισσότερο φόρτο εργασίας άλλα βελτιώνει τον λόγο μετατροπών από δυνητικούς σε πραγματικούς πελάτες. Αρκεί βέβαια να απαντάμε άμεσα και επαγγελματικά.

Αύξηση της χρήσης των metasearch καναλιών

Πιστεύω πως εξαιτίας της πτώσης των OTA’s ένα σημαντικό μέρος της αγοράς θα στραφεί προς τις metasearch πλατφόρμες προκειμένου να καλύψει το κενό εσόδων από ΟΤΑ’s.

Χρήση VR τεχνολογίας

Για να μπορέσουν να μεταφέρουν την εμπειρία διαμονής αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα προχωρήσουν στην δημιουργία VR videο. Κατά αυτό τον τρόπο οι δυνητικοί χρήστες θα μπορούν να έχουν μια καλύτερη “γεύση” της ξενοδοχειακής εμπειρίας.

Συνεργασία Sales και Marketing τμημάτων

Είναι επιτακτική ανάγκη η στενότερη συνεργασία των δύο τμημάτων για την επίτευξη των οικονομικών στόχων. Ουσιαστικά το τμήμα Πωλήσεων θα πρέπει να λαμβάνει γνώση των στατιστικών χρήσης του website για το σχηματισμό εξειδικευμένων προσφορών σε στοχευμένα κοινά. Το τμήμα marketing θα πρέπει να δημιουργεί την καλύτερη δυνατή online επικοινωνία αυτών των προσφορών.

Αυτές είναι οι κυριότερες τάσεις που προβλέπουμε για τη νέα χρονιά και βέβαια υπάρχει ένα μεγάλο ερωτηματικό σε ότι αφορά το influencer marketing, ειδικά στο instagram, καθότι η δημοφιλή πλατφόρμα θα προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές (όπως η απόκρυψη του αριθμού των likes στα διάφορα post). Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια άκρως ενδιαφέρουσα τουριστική χρονιά όπου το νήμα του νικητή θα κόψουν οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν σωστά και αποτελεσματικά στο digital marketing.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

emea.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!