CallJoy: Η τεχνητή νοημοσύνη «Από μηχανής Θεός» των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Η Google πριν αρκετό καιρό είχε επιδείξει μια τεχνητή νοημοσύνη – τηλεφωνήτρια η οποία εξέπληξε τους πάντες με την φυσικότητά της στο Google Duplex, ενώ για πολλούς «πέρασε» τη δοκιμασία Turing. H υπηρεσία CallJoy είναι ένας συνδυασμός υπηρεσιών της Google η οποία λύνει τα χέρια των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων σε ότι αφορά την διαχείριση των εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και όχι μόνο.

Η Area 120 είναι ο εσωτερικός incubator καινοτομίας της Google και η νέα υπηρεσία CallJoy με την AI – τηλεφωνήτρια προέρχεται από εκεί. Αν και βρίσκεται ακόμα σε beta έκδοση και λειτουργεί κατόπιν προσκλήσεων, η υπηρεσία είναι ίσως επιπέδου «game changer» και απευθύνεται στα 30 εκατομμύρια μικρών επιχειρήσεων στις Η.Π.Α. αρχικά.



Το σύστημα προσφέρει μια έξυπνη τηλεφωνική υποστήριξη η οποία συνομιλεί και αλληλεπιδρά με τον καλούντα για βασικές πληροφορίες αλλά και κρατήσεις και ραντεβού μέσω SMS. Φυσικά προσφέρει και νέα τηλεφωνική γραμμή, εγγραφή κλήσεων αλλά και ένα κέντρο ελέγχου από το οποίο βγαίνουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες για τον επιχειρηματία.

Σύμφωνα με την Google πάνω από τις μισές κλήσεις που δέχονται οι μικρές επιχειρήσεις στις Η.Π.Α. δεν απαντιούνται είτε γιατί οι ιδιοκτήτες τις θεωρούν τηλεπωλήσεις και Spam είτε γιατί δεν μπορούν να τις απαντήσουν λόγω φόρτου εργασίας.


H CallJoy προφανώς θα φιλτράρει τις κλήσεις, θα καταγράψει το τι αφορούν, θα βοηθήσει στις κρατήσεις ή στις πωλήσεις και όποιες φτάσουν στον ιδιοκτήτη θα είναι «σημαντικές» για αυτόν και την επιχείρηση. Και όλα αυτά με μια σχεδόν απίστευτη τιμή συνδρομής 39 δολαρίων το μήνα!

Παράλληλα, οι πληροφορίες που μπορούν να εξαχθούν από τις κλήσεις μπορούν να αποδειχτούν «χρυσός» μια και παρέχεται εικόνα για τις ανάγκες των υποψηφίων πελατών έτσι ώστε να γίνουν οι ανάλογες κινήσεις marketing ή έγκαιρου ανεφοδιασμού προϊόντων με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάτι που μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις.

Ένα μειονέκτημα της υπηρεσίας είναι ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον ψηφιακό βοηθό μια υπάρχουσα γραμμή της επιχείρησης, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα στοιχεία σε όλα τα σημεία επαφής της με το ευρύ κοινό.

startupper.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!