Μια ελληνική ιδέα που ταξιδεύει στο εξωτερικό!

Πριν από περίπου ένα χρόνο ο Πάνος Ισμαήλος είχε μια πολύ απλή ιδέα, σκεπτόμενος μια απλή ερώτηση.

Τι ανάγκες έχει ένας οδηγός ενός πολυτελούς αυτοκινήτου και πώς μπορεί να εκπληρώνει κάθε του επιθυμία με το πάτημα ενός κουμπιού?

Η σύλληψη της ιδέας ήταν μόνο η αρχή αφού αποφάσισε να μπει άμεσα στο δύσκολο δρόμο της υλοποίησης.

Όντας μόλις 26 ετών, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιώς, έχει γνωρίσει ως φοιτητής τον τρόπο που στήνονται οι Start Up εταιρίες. Το οικοσύστημα που υποστηρίζει αυτές τις εταιρίες είναι αρκετά μεγάλο και στο εξωτερικό ιδιαίτερα οργανωμένο. Δουλεύοντας πολλές ώρες μαζί με δύο ακόμα συνομηλίκους του developers, αποφασίζει να δημιουργήσει ένα application το οποίο και ονομάζει .Το μεγαλύτερο στοίχημα για κάθε εφαρμογή είναι να είναι απλή στην χρήση της αφού οτιδήποτε μπορεί να δυσκολέψει τον χρήστη κάνει την εφαρμογή μη λειτουργική.

Παράλληλα ένα application είναι ένας ζωντανός οργανισμός και απαιτεί καθημερινή ενασχόληση και γρήγορα αντανακλαστικά για να παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών.




Τα παραπάνω φαίνεται να γνώριζε καλά ο δημιουργός της εφαρμογής, αφού η εταιρία του είναι ο μεγαλύτερος dealer της Mercedes-Benz και έχει φτάσει εκεί χάρη στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία! Ο αγώνας να προσφέρει στους πελάτες της κάτι ξεχωριστό, διασφαλίζοντας και την μοναδικότητα ενός οδηγού Mercedes-Benz & smart, συνδέεται άμεσα με την εφαρμογή .

Τι είναι όμως η εφαρμογή αυτή?

Μιλάμε για μία μικρή σε όγκο δεδομένων (σημαντικό!) εφαρμογή, με εξαιρετικές δυνατότητες, ευκολία στη χρήση, αλλά και χρηστικότητα για την ίδια την εταιρία. Αμέσως μετά το κατέβασμα της στο κινητό μας (συμβατή με όλους τους τύπους κινητών συσκευών), δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο προφίλ χρήστη, χωρισμένο σε τέσσερα μέρη. Ουσιαστικά τέσσερις ισάριθμες επιλογές...

H 1η επιλογή (Εύρεση λύσης) είναι εστιασμένη στην εύρεση λύσης σε πρόβλημα. Ο χρήστης θα έχει αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με τα συνεργεία της , στέλνοντας ερωτήματα, απορίες ή παρατηρήσεις. Στην καταρτισμένη ομάδα που είναι διαθέσιμη για να απαντήσει, ο χρήστης μπορεί να απευθυνθεί είτε με γραπτό κείμενο είτε με φωτογραφίες ή και συνδυαστικά και να του δοθούν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ή τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. Σημειώστε επίσης ότι υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει το αυτοκίνητό του να περάσει KTEO, να κάνει σέρβις, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κτλ.

Στη 2η επιλογή (Τοποθεσία στάθμευσης) αποθηκεύεται το σημείο όπου πάρκαρε ο χρήστης, ως στίγμα. Στη συνέχεια, αυτός μπορεί με τη χρήση του κινητού του τηλεφώνου να οδηγηθεί πίσω στο όχημά του. Σίγουρα όλοι μας, κάποια στιγμή στο παρελθόν, έχουμε ξεχάσει πού έχουμε παρκάρει…

H 3η επιλογή (Κοντά μου) λειτουργεί με λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης μέσω της εφαρμογής. Πού βρίσκεται το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, νοσοκομείο, φαρμακείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα; Εκεί θα σε πάει!

H 4η επιλογή (Επείγον) λειτουργεί ως SOS. Ο χρήστης, με ένα απλό άγγιγμα, πραγματοποιεί ουσιαστικά άμεση κλήση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός-πελάτης της εταιρείας.



epixeiro.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα