Τρία πράγματα που διώχνουν τους πελάτες σου μακριά!!

Για να συμβεί κάτι τέτοιο, χρειάζεται να είσαι σίγουρος ότι η ιστοσελίδα και η όλη διαδικασία επιλογής και κλεισίματος ενός δωματίου είναι η βέλτιστη δυνατή και επιτρέπει τις διάφορες μετατροπές κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας.

Αν το ξενοδοχείο σου δεν χρησιμοποιεί ένα εργαλείο online booking ακόμα, ίσως ήρθε η ώρα να αποκτήσεις. Όσο για εκείνα τα ξενοδοχεία που ήδη έχουν, εδώ παρουσιάζονται, σύμφωνα με το trekksoft.com, τα 3 πιθανά πράγματα που κάνεις και διώχνεις τους πελάτες σου μακριά.

1. Έχεις βάλει το κουμπί “Book Now” στο κάτω μέρος της σελίδας σου.

Αυτό μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, αλλά χρειάζεται σκέψη για το που θα τοποθετήσεις αυτό το κουμπί στη σελίδα της επιχείρησής σου. Βρίσκεται, π.χ. κάπου πολύ προφανές, ή είναι κρυμμένο σε κάποιο παράλογο μέρος της ιστοσελίδας; Τι χρώμα έχει; Ξεχωρίζει ή χάνεται ανάμεσα στα τόσα χρώματα που έχει η ιστοσελίδα σου; Αν, λοιπόν, είναι δύσκολο να το βρεις εσύ, που ξέρεις ότι υπάρχει, θα είναι πολύ πιο δύσκολο για τους πελάτες σου. Πολύ απλά πρόσεξε το χρώμα να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα, το κείμενο πάνω στο κουμπί διατήρησέ το απλό και σύντομο, και τοποθέτησέ το σε ένα πολύ εμφανές σημείο.

2. Ρωτάς πάρα πολλές πληροφορίες κατά τη διαδικασία κλεισίματος του δωματίου.

Αρχικά, σε κανέναν δεν αρέσει να συμπληρώνει φόρμες. Δεύτερον, γιατί να ρωτήσεις κάτι που δεν συνδέεται άμεσα με την διαδικασία προτού οι πελάτες σου όντως κλείσουν το πακέτο; Θες να ρωτήσεις κάτι; Κάνε το αφού τους κερδίσεις! Πέραν της συλλογής των σχετικών και απαραίτητων πληροφοριών δεν χρειάζονται σε αυτό το πρώτο στάδιο περιττές ερωτήσεις.

3. Χρησιμοποιείς ένα σύστημα booking που χρεώνει επιπλέον τον πελάτη σου με μια προμήθεια.

Κάτι που μπορεί να μην έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα είναι ότι πολλές τέτοιες υπηρεσίες που εσύ ως ιδιοκτήτης ξενοδοχείου πληρώνεις, μπορεί να χρεώνουν εσένα με λίγα χρήματα συγκριτικά με άλλες, αλλά δεν μένουν εκεί. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι το κέρδος που χάνουν από εσένα το κερδίζουν από τους πελάτες σου, καθώς τους χρεώνουν ένα ποσό προμήθειας, όταν κλείσουν το δωμάτιό τους. Εσένα πως θα σου φαινόταν, λοιπόν, αν έμπαινες στη διαδικασία να συμπληρώσεις τις φόρμες με τα στοιχεία σου για να φτάσεις στο στάδιο της πληρωμής και να δεις ότι το ποσό που καλείσαι να πληρώσεις δεν είναι αυτό που είχες υπολογίσει στην αρχή; Κατά πάσα πιθανότητα θα θύμωνες και δεν θα ολοκλήρωνες ποτέ την διαδικασία. Εάν, λοιπόν, δεν μπορείς να αποφύγεις ένα τέτοιο σύστημα για οποιονδήποτε λόγο, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι μια έκπτωση σε όλους αυτούς τους πελάτες, τόση όση και η προμήθεια του site, ώστε να μην κρύβονται δυσάρεστες εκπλήξεις για αυτούς.



hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα