5 αποτελεσματικές τεχνικές marketing στο LinkedIn

Το LinkedIn θέλει να αρχίσει ο κόσμος να δραστηριοποιείται περισσότερο στην πλατφόρμα του. Από το 2016 που εξαγοράστηκε από την Microsoft, έχουν υπάρξει πολλά καινούργια features και μια προσπάθεια από μεριάς του LinkedIn να εκπαιδεύσει τους χρήστες του να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ώστε να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες, έσοδα και συνεργασίες. Παρακάτω αναφέρουμε 5 τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε ώστε να μεγιστοποιήσετε τις marketing στρατηγικές σας.

1. Content is King


Το κλειδί για την επιτυχία σας στο LinkedIn είναι να χρησιμοποιείτε περιεχόμενο, όπως δημοσιεύσεις σε blog, ώστε να αλληλεπιδράσετε και να χτίσετε σχέσεις με το κοινό που στοχεύετε. Το LinkedIn ενθαρρύνει το κοινό να δημοσιεύει και να διαμοιράζει περιεχόμενο, κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει. Συνολικά πραγματοποιούνται 9 δισεκατομμύρια εμφανίσεις περιεχομένου στο news feed του LinkedIn την εβδομάδα, ενώ 3 εκατομμύρια μέλη συνεισφέρουν στη δημιουργία content στο ίδιο χρονικό πλαίσιο.


2. Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα


Σύμφωνα με το LinkedIn, ένας τρόπος να κάνετε τις δημοσιεύσεις σας πιο ελκυστικές, είναι να συμπεριλαμβάνετε σε αυτές στατιστικά. Μέλη της ομάδας marketing του LinkedIn παρατήρησαν ότι οι δημοσιεύσεις που ανέφεραν κάποιο στατιστικό και οδηγούσαν σε content μέσω συνδέσμου είχαν 162% περισσότερα impressions και 37% υψηλότερο click-through rate (CTR). Οπότε την επόμενη φορά που θα δημοσιεύσετε περιεχόμενο στο news feed του LinkedIn φροντίστε να αναφέρετε κάποιο στατιστικό στοιχείο ώστε να οδηγείται περισσότερος κόσμος στο site σας.


3. Size Matters


Λόγω της πληθώρας περιεχομένου που διαμοιράζεται στο LinkedIn, είναι σημαντικό να βελτιστοποιούμε τους τρόπους που μπορούμε να κρατήσουμε την προσοχή κάποιου. Συμπερασματικά θα πρέπει το περιεχόμενό σας να είναι σύντομο, ελκυστικό και ενδιαφέρον. Σύμφωνα με έρευνα, οι δημοσιεύσεις που δεν ξεπερνούν τους 150 χαρακτήρες γνωρίζουν αύξηση της τάξεως του 18% στο engagement rate τους.


4. Πως λειτουργούν τα Sales funnels στο LinkedIn



Η δημιουργία δωρεάν περιεχομένου, το οποίο δίνει αξία και βοηθάει μια συγκεκριμένη ανάγκη αυτού που το καταναλώνει, είναι ο τρόπος με τον οποίο αγοράζετε την προσοχή και το ενδιαφέρον των πιθανών μελλοντικών πελατών σας. Καθώς κερδίζετε το δικαίωμα να ζητήσετε από κάποιον τον χρόνο του και την προσοχή του μέσω του δωρεάν content σας καλό θα ήταν να σκεφτείτε έναν τρόπο με τον οποίο μπορείτε να μαγνητίσετε τους δυνητικούς πελάτες σας ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί σας περισσότερο. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει τη μορφή ενός δωρεάν webinar, white paper, e-book, τα οποία θα προσφέρουν περιεχόμενο που βοηθάει το κοινό σας στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων του.


5. Οι λέξεις έχουν δύναμη



Σύμφωνα με την ομάδα marketing του LinkedIn, οι λέξεις οι οποίες χρησιμοποιείτε παίζουν ρόλο. Χρησιμοποιείστε τη σύνθετη αναζήτηση του LinkedIn για να εντοπίσετε το ακριβές κοινό που θέλετε να στοχεύσετε, επικοινωνήστε μαζί τους και έπειτα προσφέρετέ τους δωρεάν περιεχόμενο. Φροντίστε η επικεφαλίδα του περιεχομένου σας να περιλαμβάνει τον τίτλο εργασίας τους ή του κλάδου στον οποίο βρίσκονται, μαζί με τον λόγο για τον οποίο είναι χρήσιμο, με σωστά διατυπωμένο λεκτικό.

Συμπερασματικά υπάρχουν πολλές πτυχές του marketing στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, στις οποίες θα πρέπει να δώσετε βάση ώστε να γίνετε πιο αποτελεσματικοί στις προσπάθειές σας. Σε περίπτωση που αποδειχθεί πιο δύσκολο καθήκον απ’ ότι αναμένατε, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε σε κάποιο advertising agency για βοήθεια.


suit.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα