Διαφημιστικές ενέργειες για την τουριστική προώθηση των Ιονίων Νήσων μέσω του διεθνούς δικτύου της Google και άλλων Μέσων, ενόψει της προσεχούς σεζόν, αποφάσισε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη κ. Θεόδωρο Γαλιατσάτο, στόχος είναι η ενίσχυση της θέσης του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων σε online διαδικτυακές πλατφόρμες, στις οποίες υλοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες και ανταγωνιστικοί προορισμοί. Η δαπάνη για τη διαφήμιση μέσω της Google ανέρχεται στο ποσό των 205.000 ευρώ. Επίσης, η Περιφέρεια αποφάσισε έναντι 180.000 ευρώ να διαφημιστεί το τουριστικό προϊόν των Ιονίων Νήσων στο τηλεοπτικό δίκτυο του CΝΝ. Επιπλέον, ενέκρινε ποσό ύψους 80.000 ευρώ για την τουριστική προβολή των νησιών στο Travel Channel. Παράλληλα, η Περιφέρεια αποφάσισε τη διάθεση περίπου 20.000 ευρώ στην εταιρεία Paramount A.E. για την προβολή των Ιονίων Νήσων μέσω διαφημιστικών πάνελ στις κυλιόμενες σκάλες του μετρό του Λονδίνου.
Από την πλευρά της η Περιφέρεια Κρήτης διοργάνωσε ημερίδα με θέμα τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα προγραμματική περίοδος για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στους τομείς του τουρισμού και του πολιτισμού με τη στήριξη των ερευνητικών επιστημονικών ιδρυμάτων της Κρήτης.
Ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Μιχάλης Βαμιεδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η Περιφέρεια έχει στόχο να αξιοποιήσει όλα τα εργαλεία που προσφέρει η νέα προγραμματική περίοδος και τα ευρωπαϊκά κονδύλια τόσο για την προβολή της Κρήτης όσο και για τη βοήθεια των επιχειρηματιών. Η προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κρήτης έως το 2020 Μαρία Κασωτάκη επεσήμανε ότι τα πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα του νησιού παράγουν τεχνολογία η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί από τους ενεργώντες επιχειρηματίες στον τουρισμό και στον πολιτισμό.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η MRB Hellas, η Κρήτη μεταξύ 12 ανταγωνιστικών τουριστικών προορισμών του εξωτερικού έρχεται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων μαζί με τις Βαλεαρίδες Νήσους και την Αττάλεια. Το μοναδικό φυσικό κάλλος, η Ιστορία, τα μνημεία, η ασφάλεια, η φιλοξενία, η διατροφή, η αυθεντικότητα και η γνησιότητα είναι τα δυνατά πλεονεκτήματα της Κρήτης, που προσελκύουν εκατομμύρια τουριστών σε ετήσια βάση, όπως κατέδειξε η έρευνα.
Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη κ. Θεόδωρο Γαλιατσάτο, στόχος είναι η ενίσχυση της θέσης του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων σε online διαδικτυακές πλατφόρμες, στις οποίες υλοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες και ανταγωνιστικοί προορισμοί. Η δαπάνη για τη διαφήμιση μέσω της Google ανέρχεται στο ποσό των 205.000 ευρώ. Επίσης, η Περιφέρεια αποφάσισε έναντι 180.000 ευρώ να διαφημιστεί το τουριστικό προϊόν των Ιονίων Νήσων στο τηλεοπτικό δίκτυο του CΝΝ. Επιπλέον, ενέκρινε ποσό ύψους 80.000 ευρώ για την τουριστική προβολή των νησιών στο Travel Channel. Παράλληλα, η Περιφέρεια αποφάσισε τη διάθεση περίπου 20.000 ευρώ στην εταιρεία Paramount A.E. για την προβολή των Ιονίων Νήσων μέσω διαφημιστικών πάνελ στις κυλιόμενες σκάλες του μετρό του Λονδίνου.
Από την πλευρά της η Περιφέρεια Κρήτης διοργάνωσε ημερίδα με θέμα τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα προγραμματική περίοδος για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στους τομείς του τουρισμού και του πολιτισμού με τη στήριξη των ερευνητικών επιστημονικών ιδρυμάτων της Κρήτης.
Ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Μιχάλης Βαμιεδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η Περιφέρεια έχει στόχο να αξιοποιήσει όλα τα εργαλεία που προσφέρει η νέα προγραμματική περίοδος και τα ευρωπαϊκά κονδύλια τόσο για την προβολή της Κρήτης όσο και για τη βοήθεια των επιχειρηματιών. Η προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κρήτης έως το 2020 Μαρία Κασωτάκη επεσήμανε ότι τα πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα του νησιού παράγουν τεχνολογία η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί από τους ενεργώντες επιχειρηματίες στον τουρισμό και στον πολιτισμό.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η MRB Hellas, η Κρήτη μεταξύ 12 ανταγωνιστικών τουριστικών προορισμών του εξωτερικού έρχεται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων μαζί με τις Βαλεαρίδες Νήσους και την Αττάλεια. Το μοναδικό φυσικό κάλλος, η Ιστορία, τα μνημεία, η ασφάλεια, η φιλοξενία, η διατροφή, η αυθεντικότητα και η γνησιότητα είναι τα δυνατά πλεονεκτήματα της Κρήτης, που προσελκύουν εκατομμύρια τουριστών σε ετήσια βάση, όπως κατέδειξε η έρευνα.