Ένα από τα πιο πολύκροτα λιμενικά έργα ολοκληρώθηκε και επισήμως. Μιλάμε για τα έργα Β` φάσης του λιμένα Ηγουμενίτσας καθώς το ανακοίνωσε η κατασκευαστική εταιρεία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ. Πρόκειται για έργο που
συγχρηματοδοτήθηκε από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε., με ποσό 33,236 εκατ. ευρώ.Η παράδοση του έργου έγινε από την ανάδοχο εταιρεία στα αρμόδια υπηρεσιακά κλιμάκια του υπουργείου Υποδομών και του Οργανισμού Λιμένα Ηγουμενίτσας. Να θυμίσουμε πως πρόκειται για εργολαβία που έχει ξεκινήσε εδώ και περίπου 8 χρόνια.
![]() |
| ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ |
Τα έργα Β` φάση περιλαμβάνουν:
1) Δύο νέους τερματικούς σταθμούς, από τους οποίους ο ένας θα βρίσκεται στη ζώνη Extra Schengen.
2) Συνδετήριο κρηπίδωμα μεταξύ του Πορθμείου και του Παλαιού Λιμένα και του Λιμένα Εξωτερικού μήκους 372 μ. με χερσαία ζώνη εμβαδού 35.002 μ2.
3) Δακτυλοειδή προβλήτα πλαγιοπρυμνοδέτησης μήκους 198 μ.
4) Εκβάθυνση και διαπλάτυνση του δίαυλου προσέγγισης στην είσοδο του Λιμανιού καθώς και ύφαλος κυματοθραύστη μήκους 680 μ. για την προστασία του ακρωτηρίου του Δρεπάνου από τη διάβρωση λόγω κυματισμού.
5) Λιμενική υποδομή στη μελλοντική κατασκευή του τερματικού σιδηροδρομικού πορθμείου του ΟΣΕ.
ypodomes.com



