6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας από Σ.Ε.Σ., Ε.Μ.Π. και ΤΕΕ
Μαρτίου 11, 2015
O Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με την υποστήριξη του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ, διοργανώνουν το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας, στις 12 και 13 Μαρτίου 2015, στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού (Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, Παπάγου 101 91).