ΓΝΩΜΕΣ: Η «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν

του Ευσταθίου Ιντζεϊδη|
Παρότι υπάρχουν πλήθος «κινητών» εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα ευρύ μέρος του εμπορίου εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μονοδιάστατα τις έξυπνες κινητές συσκευές – ως ένα απλό συμπληρωματικό κανάλι διανομής, στο πλαίσιο μιας ενσωματωμένης Multichannel ή Multi-touchpoint στρατηγικής.

Ενώ οι εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων (Venture Capital) βλέπουν με μία πιο συγκεντρωτική, εμπεριστατωμένη ματιά τις ευκαιρίες του «κινητού» επιχειρείν:


Ιδιαίτερα ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες κατηγορίες κινητών εφαρμογών ήτοι των υπηρεσιών κατ' απαίτηση (On-Demand) και των υπηρεσιών που βασίζονται στις εφαρμογές (App-Based Services).


epixeiro.gr