Το Pinterest αποκτά “shop” για αγορές από μικρές επιχειρήσεις

Το Pinterest, η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης λανσάρει μια νέα “υπηρεσία”, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές από επιλεγμένο αριθμό online καταστημάτων.

Σύμφωνα με το CNBC, η νέα λειτουργία θα ονομάζεται Pinterest Shop και θα περιλαμβάνει 17 επιλεγμένα καταστήματα. Το Pinterest έχει ήδη εφαρμόσει την επιλογή “Product Pins”, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επιλέγουν και να αγοράζουν προϊόντα μεγαλύτερων εταιρειών όπως τα Home Depot και τα Target. Η πρωτοβουλία αυτή έχει “αγκαλιαστεί” από το κοινό, αφού σύμφωνα με την εταιρεία το Pinterest έχει αυτή τη στιγμή εκατομμύρια “Product Pins”.

Αναζητώντας την κερδοφορία

Γενικότερα, η εταιρεία φαίνεται να στρέφεται προς το εμπόριο αναζητώντας την κερδοφορία. Τα οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου τριμήνου ήταν απογοητευτικά από άποψη εσόδων και η μετοχή της Pinterest “βυθίστηκε” μετά από την ανακοίνωσή τους, ωστόσο η εταιρεία αναπτύσσεται πολύ γρήγορα και κατακτά ένα μερίδιο της αγοράς.

Μάλιστα, ενώ είναι πολύ μικρότερη από τους διαφημιστικούς της αντιπάλους, Google και Facebook, η Pinterest φαίνεται να τους ξεπερνά στο θέμα των πωλήσεων! Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το τελευταίο τρίμηνο οι διαφημιστικές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 47% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις του Facebook αυξήθηκαν κατά 28% και της Google κατά 17%.

“Απέναντι” στο Instagram

Κάτι που πρέπει επίσης να αναφερθεί είναι ότι το Instagram αποτελεί έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές του Pinterest πλέον, αφού και αυτό επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές από την πλατφόρμα του, απλά πατώντας πάνω σε μια φωτογραφία και ακολουθώντας έναν σύνδεσμο.

Μάλιστα, έρευνα που επικαλείται το CNBC αναφέρει ότι το Instagram αποτελεί το καλύτερο μέσο προκειμένου οι εταιρείες να έρθουν σε επαφή με τους εφήβους, όμως εδώ είναι που το Pinterest διαφοροποιείται.

H πλατφόρμα του Pinterest στοχεύει (και έχει) ένα διαφορετικό κοινό , συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας. Στην ιστοσελίδα του αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι 8 στις 10 μαμάδες είναι στην πλατφόρμα, κάτι που δείχνει ότι περίπου το 80% των χρηστών του είναι γυναίκες ηλικίας 18 έως 64 ετών.

startupper.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!