Nέοι τομείς δραστηριότητας για την εταιρεία "Πλαίσιο"

Η σταδιακή επέκταση του concept των καταστημάτων Χανίων και Αγίας Παρασκευής και στα υπόλοιπα σημεία της, καθώς και η διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας με λευκές συσκευές, αποτελούν τα επόμενα βήματα για την Πλαίσιο το 2019.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Πλαίσιο, Γιώργος Γεράρδος κατά τη χθεσινή ετήσια ενημέρωση αναλυτών, «στόχος μας είναι να διευρύνουμε το μερίδιο αγοράς μας, έτσι ώστε να αποκομίσουμε μεγαλύτερα οφέλη, όταν θα έρθει η φάση της γενικότερης οικονομικής ανάκαμψης». Υπενθυμίζεται ότι οι πωλήσεις του ομίλου το 2018 ανήλθαν στα 309 εκατ. ευρώ από 286 εκατ. ευρώ το 2017, βελτιωμένες κατά 8% και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκατ. ευρώ. Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα. Επίσης, ξεκίνησε η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστημάτων της εταιρείας, μια κίνηση που αν επιτύχει, θα ανοίξει το δρόμο για την περαιτέρω επέκταση του συγκεκριμένου concept και σε άλλα καταστήματα.

Παράλληλα, έμφαση δίνεται στην υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing. Τα παραπάνω λειτουργούν πάντοτε σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση για νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας όπως, για παράδειγμα, συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης, τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα. Το αναπτυξιακό πλάνο του ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018, στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019, όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ.

Τέλος, έγινε ειδική αναφορά στις διακρίσεις που πέτυχε ο όμιλος το 2018, ξεχωρίζοντας τα RetailBusiness Awards, τη διάκριση για «Λειτουργική/Επιχειρησιακή βελτίωση» στα Growth Awards και το βραβείο Εμβληματικής Προσωπικότητας του Χ.Α., που απονεμήθηκε στον Γεώργιο Γεράρδο.

businessnews.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!