Ποια τα σχέδια της Αττικά Πολυκαταστήματα

Στο φυσικό δίκτυο πολυκαταστημάτων που διαθέτει, στην ενίσχυση αυτού με δύο ακόμη σημεία μέσα στο επόμενο διάστημα αλλά και στην ηλεκτρονική της παρουσία, ποντάρει η Αττικά Πολυκαταστήματα η οποία συνεχίζει τις επαφές της με στρατηγικούς επενδυτές.

Οι επαφές που έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες αφορούν το ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί για το ποσοστό 35,7% που ήλεγχε η Folli Follie και σήμερα έχει περάσει στους βασικούς μετόχους της Αττικά Πολυκαταστήματα (10,5%) και στην Εθνική Τράπεζα (25,2%) που λειτούργησε ως επισπεύδων στον πλειστηριασμό.

Σε ό,τι αφορά αυτό καθ’ αυτό το business, η Αττικά Πολυκαταστήματα σκοπεύει να αυξήσει τους εμπορικούς της χώρους κατά 15.000 τ.μ. με την προσθήκη δύο νέων πολυκαταστημάτων, στις πόλεις που ήδη έχει παρουσία, ήτοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ενω πριν το Πάσχα θα έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του Attica στο City Link, μια επένδυση της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ για τη φετινή χρονιά, η οποία ξεκίνησε πέρυσι και απορρόφησε κεφάλαια άνω των 5 εκατ. ευρώ.

Εκτός από την ανάπτυξη του φυσικού εμπορικού της δικτύου, η Ατττικά Πολυκαταστήματα "ποντάρει” και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το βάπτισμα του πυρός σε αυτό το εμπορικό κανάλι το έχει λάβει ήδη μέσω του e-shop που έχει για τα καλλυντικά, το οποίο πέρυσι τζίραρε 3,2 εκατ. ευρώ από 1,2 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις του το 2017. Παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο την οποία σχεδιάζει να ενισχύσει και με προϊόντα ένδυσης κ.α.



Ο στόχος είναι οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού να αντιπροσωπεύουν το 10% του συνολικού της τζίρου και να φθάσουν τα 20 εκατ. ευρώ το 2020, από 5 εκατ. ευρώ που είναι ο στόχος για τη φετινή χρονιά.

Παράλληλα "τρέχει” και ο σχεδιασμός για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των μαρκών, στο πλαίσιο του joint venture που έχει αναπτυχθεί με τον Αλέξανδρο Στράτο. Ήδη έχει αναλάβει τη Scotch & Soda, που "ανήκε” στο χαρτοφυλάκιο της Folli Follie, ενώ βολιδοσκοπεί ακόμη δύο σήματα.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών, πέρυσι οι πωλήσεις της σε ενοποιημένο επίπεδο (σ.σ. περιλαμβάνονται οι πωλήσεις από τα πολυκαταστήματα και τα έσοδα από τη θυγατρική Cosmobrands), ανήλθαν στα 197 εκατ. ευρώ, τα EBITDA ενισχύθηκαν 11% στα 18 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχη ήταν η ποσοστιαία αύξηση της κερδοφορίας μετά από αποσβέσεις η οποία άγγιξε τα 15 εκατ. ευρώ.

της Αλεξάνδρας Γκίτση
capital.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!