Eίναι τα Pop-up ξενοδοχεία η νέα τάση;

Μετά τα Pop-up εστιατόρια, ήρθαν και τα Pop-up ξενοδοχεία!

Πώς μπορεί, όμως, η εμπειρία διαμονής να προσφέρεται προσωρινά, να είναι υψηλών προδιαγραφών και ταυτόχρονα να μην είναι δυσανάλογα δαπανηρή;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του siteminder.com, παρά τις ανησυχίες, τα pop-up ξενοδοχεία είναι σε άνοδο και φαίνεται να είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Τι βρίσκεται, λοιπόν, πίσω από την εξέλιξη των pop-up ξενοδοχείων;

Οι Millennials αποτελούν κινητήρια δύναμη για πρωτοβουλίες όπως τα pop-up ξενοδοχεία

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, στις ΗΠΑ διαπιστώθηκε ότι το 72% των Millennials θα προτιμούσε να ξοδεύει χρήματα για εμπειρίες, παρά για υλικά αντικείμενα, ενώ ενδιαφέρεται για ταξίδια κατά 23% περισσότερο από τις παλαιότερες γενιές.

Μια άλλη μελέτη από την American Express, έδειξε ότι σχεδόν το 70% των Millennials αναζητά “μια εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία” καθ ‘όλη τη διάρκεια των διακοπών του.

Οι Millennials ταξιδεύουν συχνά για φεστιβάλ και άλλες εκδηλώσεις και μια μοναδική διαμονή, όπως ένα pop-up ξενοδοχείο, είναι πολύ πιθανό να επιλεγεί.

Τα pop-up ξενοδοχεία είναι για όσους θέλουν την περιπέτεια

Τα pop-up ξενοδοχεία προσφέρουν στους περιπετειώδεις ταξιδιώτες μια εξαιρετική εμπειρία, που ικανοποιεί την επιθυμία των ταξιδιωτών, να κάνουν κάτι διαφορετικό, στις διακοπές, ενώ είναι σίγουρα άξια για κοινοποίηση στα social media.

Ειδικά τα φεστιβάλ μουσικής, παρέχουν το κατάλληλο περιβάλλον για pop-up ξενοδοχεία. 

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συνεργασία της Marriott με το Coachella, ένα φημισμένο φεστιβάλ στο Κολοράντο.

Τα pop-up ξενοδοχεία είναι μια βιωματική εμπειρία που ήρθε για να μείνει


Τα τελευταία 20 χρόνια, τα design hotels και τα boutique ξενοδοχεία έχουν αναζωογονήσει την ταξιδιωτική βιομηχανία και πολλοί εμπειρογνώμονες περιμένουν τα βιωματικά ξενοδοχεία να κάνουν το ίδιο.

Η ιδέα είναι ότι οι επισκέπτες θα βρουν νέες και ασυνήθιστες εμπειρίες στο pop-up ξενοδοχείο, καθώς επίσης θα δουν ανέγγιχτες ή άγνωστες τουριστικές διαδρομές.

Υπάρχει μια αυξανόμενη αίσθηση ότι η πολυτέλεια του ξενοδοχείου μπορεί να έρθει σε πολλές διαφορετικές μορφές, και αν η Marriott πειραματίζεται με pop-up ξενοδοχεία, άλλα brands μπορεί να κάνουν το ίδιο.

της Έλενας Καραγκούνη
hoteldesign.gr