Όμιλος Goody’s: Ρίχνει το βάρος στην ψηφιακή καινοτομία

Οι στοχευμένες κινήσεις μείωσης κόστους (cost savings) σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του Ομίλου, η επένδυση στην καινοτομία με νέα προϊόντα και υπηρεσίες που οδηγεί σε ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στην αγορά εστίασης και οι συμφωνίες με σημαντικούς συνεργάτες παγκοσμίως για ανάπτυξη νέων καταστημάτων εστίασης εκτός Ελλάδας, απέδωσαν καρπούς για τον Όμιλο Goody’s το 2017, καθώς κατέγραψε αύξηση πωλήσεων και μείωση ζημιών.

Αναλυτικότερα, σε επίπεδο ομίλου, οι πωλήσεις ανήλθαν σε164,1 εκατ. ευρώ έναντι 160,7 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 2%. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων EBITDA του Ομίλου ανήλθαν σε 12,5 εκατ. ευρώ, έναντι 14,2 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας μείωση κατά 12%. Οι ζημιές προ φόρων του Ομίλου σημείωσαν μείωση και διαμορφώθηκαν σε 9,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 13 εκατ. ευρώ το 2016. Μείωση ζημιών κατέγραψαν και τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 9,9 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2017, έναντι ζημιών ύψους 13 εκατ. ευρώ το 2016.

Στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης όλων των σημάτων εστίασης του Ομίλου αποτελεί για το 2018 και τα επόμενα χρόνια η ψηφιακή καινοτομία. Στο πλαίσιο αυτό εντός του β’ εξαμήνου 2018 αναμένεται η έναρξη του everest application σε android και iOS, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγείλουν από το κινητό τους εύκολα και γρήγορα.

Μέσα στο έτος αναμένεται επίσης να λανσαριστεί και το πρόγραμμα επιβράβευσης του everest. Τέλος, προγραμματίζεται έργο ψηφιακής καινοτομίας για το Olympus Plaza/everest με Ordering Kiosks στο Σχηματάρι και ενδεχομένως και σε άλλα σημεία με τη δυνατότητα skip the line παραγγελίας. Σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία αναδιάρθρωσης των δανείων του ομίλου, η οποία σύμφωνα με τη διοίκηση βρίσκεται στην τελική φάση υλοποίησης, με προκαθορισμένη ημερομηνία ολοκλήρωσής της το αργότερο έως την 18η Ιουλίου 2018.

Εντός του 2017 συνεχίστηκε η ανάπτυξη των νέων concepts των σημάτων του Ομίλου σε κομβικά σημεία. Ιδιαίτερα επιτυχημένη αποτελεί η ανάπτυξη των «Goody’s Burger House», ο αριθμός των οποίων ανέρχεται πλέον σε 90 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, στο πλαίσιο ανάπτυξης του νέου concept «Flocafe Espresso Room», λειτούργησαν 5 νέα καταστήματα στην Αττική και στη λοιπή Ελλάδα και υπό το σήμα Everest λειτούργησαν 10 νέα σημεία, ενώ συνεχίστηκε το πρόγραμμα ανακαινίσεων των καταστημάτων, φτάνοντας συνολικά τα 93 καταστήματα με ανανεωμένη εικόνα σε σύνολο 141 πανελλαδικά.

Ταυτόχρονα, ο Όμιλος ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 Olympus Plaza/everest και 12 Goody’s Burger House/Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.


businessnews.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα