ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

5 τάσεις για το marketing στην τουριστική βιομηχανία του 2018

Οι μέρες που χαρακτηρίζονταν από μια μονόδρομη διαδικασία marketing, στην οποία οι μαρκετίστες μιλούν στους καταναλωτές, και οι τελευταίοι δεν απαντούσαν, έχουν, πλέον παρέλθει. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια αποχή που χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της διαντίδρασης πολλών ειδών και μέσω πολλών πλατφορμών. Βρισκόμαστε, πλέον, πολύ μακριά από το βασίλειο των στατικών και σταθερών διαφημιστικών πινακίδων. Το κοινό προσδοκά να γίνει κατανοητό και να ακουστεί επιτέλους. Αυτό σημαίνει ότι και όλο το marketing πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί σε αυτές τις νέες ανάγκες που έχουν προκύψει.

Με τις συνεχείς, όμως, εξελίξεις τόσο στην τεχνολογία όσο και στο περιεχόμενο που παρέχεται, ποιες είναι εν τέλει οι ανάγκες που παρουσιάζονται και πώς το marketing μπορεί να δράσει και να αντιδράσει;

Παρακάτω παρουσιάζονται, λοιπόν, οι 5 κυριότερες τάσεις που που πρέπει να εστιάσουμε κατά το 2018.

1. Η Προσοχή είναι η νέα πραγματικότητα. Που το κοινό-στόχος περνάει το χρόνο του, και πώς; Σχεδόν όλοι στο κινητό τους. Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι το κινητό τηλέφωνο έχει αλλάξει εξολοκλήρου τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν με το γύρω κόσμο. Πλέον, δεν θα δεις στο λεωφορείο κάποιον να μιλά με τον διπλανό του, ή στο γυμναστήριο να χαζεύει κάποιος στην τηλεόραση. Όλοι είναι απορροφημένοι στα κινητά τους, βλέποντας βίντεο στο YouTube, διαβάζοντας τα νέα, ή μιλώντας με τους φίλους τους στα social media. Το κινητό, με λίγα λόγια, δεν αποτελεί, σήμερα, μια επιπλέον, προαιρετική πλατφόρμα που μπορεί να βοηθήσει στο marketing της τουριστικής σου επιχείρησης- είναι απολύτως απαραίτητη. Βεβαιώσου, λοιπόν, ότι το όνομά σου είναι παρόν εκεί όπου υπάρχει η προσοχή του κοινού σου, αλλά και ότι το περιεχόμενο σου είναι εύκολα προσβάσιμο από αυτές τις μικρότερες πλατφόρμες.

2. Σκέψου περισσότερα από ένα απλό προϊόν. Τι προσφέρεις σαν τουριστική επιχείρηση; Οι Millenials, για παράδειγμα, δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν απλώς ένα προϊόν, αλλά ζητούν να αγοράσουν μια εμπειρία ενός διαφορετικού τρόπου ζωής. Πρόσφατη έρευνα, μάλιστα, έδειξε πως η ανθρωπότητα μετακινείται από ένα υλικό κόσμο σε έναν κόσμο της εμπειρίας, και ειδικότερα της ταξιδιωτικής. Η στρατηγική marketing που θα υιοθετήσεις πρέπει να λάβει υπόψιν αυτήν τη νέα συνήθεια, και να την ενσωματώσει σωστά.

3. Βελτιστοποίηση σε πραγματικό χρόνο. Πώς γνωρίζει αν η καμπάνια σου είναι αποτελεσματική και πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα επιτύχεις τους στόχους σου; Δεν είναι αρκετό να μάθεις τα αποτελέσματα μετά το τέλος της καμπάνιας σου, πόσο μάλλον αν αυτά δεν είναι και τα επιθυμητά. Τα δεδομένα που προσφέρονται σε πραγματικό χρόνο αλλά και η ταυτόχρονη βελτιστοποίηση ήρθαν, για να βοηθήσουν και να αποτρέψουν αυτήν την απογοήτευση- φρόντισε λοιπόν, να ενσωματώσεις αυτό το εργαλείο στην στρατηγική marketing σου.

4. Ξεχωριστές στιγμές. Οι ενοποιήσεις είναι πραγματικά μεγάλη υπόθεση, ειδικά για ειδικά γεγονότα και εκδηλώσεις marketing, όπως οι αθλητικές εκδηλώσεις, αλλά δεν αρκεί, πλέον, μια απλή συμφωνία συνεργασίας, αφήνοντας τον άλλον να κάνει όλη την δουλειά.Από το περιεχόμενο που προέρχεται από το κοινό, την απήχηση των influencers, την τηλεόραση και τα social media μέχρι το ραδιόφωνο αναλογικό και μη, οι επιλογές είναι αμέτρητες. Το 2018, καλό είναι να ενδυναμώσεις και να ισχυροποιήσεις την ορατότητα και την προβολή της καμπάνιας σου σε όσο περισσότερα μέσα γίνεται.

5. Ισχυροποίησε την διαφορετικότητά σου: Πρέπει να ξεχωρίζεις στο πλήθος. Το 2018 είναι η χρονιά του ταξιδιώτη. Με νέες αεροπορικές εταιρίες να δημιουργούνται, νέα είδη αεροσκαφών να χρησιμοποιούνται πλέον στις μεταφορές για μεγαλύτερες διαδρομές, νέα ξενοδοχεία και νέα είδη χώρων διαμονής να προσφέρονται, δεν υπήρχε άλλη εποχή με περισσότερες εναλλακτικές επιλογές για τον ταξιδιώτη. Πώς μπορείς να ξεχωρίσεις, λοιπόν, ανάμεσα στις τόσες εναλλακτικές; Η διαφορετικότητα και η διαφοροποίηση δεν αφορά απλώς το προϊόν, αλλά αφορά τη δημιουργία μιας ιστορίας για το όνομα της επιχείρησής σου που να συνδέεται και να επικοινωνεί με τους καταναλωτές.


Άρθρο από το Online Magazine:Travel Agent
Αναδημοσίευση από hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]