Τα social media μας φέρνουν πιο κοντά στους ανταγωνιστές μας!

Πρόκειται για μια μεγάλη αλήθεια. Τα social media έφεραν τους ανταγωνιστές μας στην οθόνη του υπολογιστή μας. Και το αντίστροφο βέβαια.


Τα μεγάλα brands και οι μεγάλες επιχειρήσεις διαφημίζονται σε όλα τα μέσα και έτσι ήταν και είναι εύκολο να παρακολουθήσει κανείς τις κινήσεις τους. Τα μικρότερα brands και επιχειρήσεις, χρησιμοποιούσαν τρόπους διαφήμισης και επικοινωνίας που δεν ήταν προσβάσιμα στους ανταγωνιστές. Τώρα πια, που μεγάλο κομμάτι της επικοινωνίας ενός Brand περνάει μέσα από τα social media είναι εύκολο να το παρακολουθήσει κανείς.

Αφήστε δε, που υπάρχουν πλέον και τα κατάλληλα εργαλεία. Ας τα δούμε αναλυτικά:


1. Youtube

Το Youtube ανήκει στα social media που παραλείπουμε να παρακολουθήσουμε όσον αφορά τον ανταγωνισμό. Κι όμως. Καθώς αυξάνει διαρκώς η επαγγελματική του χρήση αποτελεί όλο και πιο χρήσιμο εργαλείο. Μπορείτε να συγκρίνετε το κανάλι σας με 10 ακόμα κανάλια!!


Όταν συγκεντρωθούν τα στοιχεία τότε θα εμφανιστεί η τελική κατάταξη και θα μπορέσετε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα εξής:
  • Συνολικό αριθμό views και σχόλια
  • Αριθμό συνδρομητών ανά κανάλι
  • Πόσα shares, likes, και σχόλια έγιναν συνολικά και ανά video
  • Αριθμό playlists
  • Μέσα views ανά video upload


2. Παρακολουθήστε, κάντε like, follow, κλπ στις σελίδες των ανταγωνιστών σας στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα: Facebook, Twitter, Instagram κλπ. Υπάρχουν και ειδικά λογισμικά, που μπορούν να το κάνουν αντί για εσάς.

Ωστόσο το Facebook χάρη στο Facebook’s Pages to Watch σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας διαρκώς. Αν η σελίδα σας έχει πάνω από 100 like τότε έχετε πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο, το οποίο σας παρέχει πληροφόρηση για:
  • Συνολικό αριθμό likes της σελίδας
  • Ποσοστό αύξησης ή μείωσης των likes την τελευταία εβδομάδα
  • Αριθμός αναρτήσεων της εβδομάδας
  • Αριθμό διείσδυσης (engagements) της εβδομάδας



To Facebook μπορεί από μόνο του να σας συστήσει μερικές σελίδες για να παρακολουθείτε. Για να δείτε τις top αναρτήσεις της σελίδας για την εβδομάδα, απλώς κάντε κλικ στο όνομα της σελίδας. Θα μπορέσετε να δείτε το περιεχόμενο που απασχόλησε τους χρήστες και το είδος των αναρτήσεων που είχαν τα καλύτερα αποτελέσματα. Παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό μπορείτε να πάρετε ιδέες και για το ποιες ενέργειες θα μπορούσαν να δουλέψουν και στη δική σας επιχείρηση.

Karolos Tsiligkirian
hotelmag.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα