Remarketing: Πώς να το χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά για να αυξήσετε τα έσοδά σας

του Γιώργου Παπαθεοδώρου* |

Remarketing ή κατά το Ελληνικότερον επαναληπτικό marketing: Αυτός ο άγνωστος αυτός… Τί είναι το remarketing και πώς μπορεί να μας βοηθήσει αποτελεσματικά να αυξήσουμε το conversion rate και κατά συνέπεια τα έσοδα της επιχείρησής μας;

Τί Είναι το Remarketing;


Το remarketing είναι μία μορφή διφήμισης στην οποία ο διαφημιζόμενος έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει στοχευμένα ξανά τους χρήστες που επισκέφθηκαν το website του αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ουσιαστική ενέργεια (π.χ. αγορά, εγγραφή στο newsletter κτλ). Το σημαντικότερο όμως είναι ότι, ο διαφημιζόμενος θα προσελκύσει τη συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών με μηνύματα προσωποποιημένα, με στόχο να επιστρέψουν στο website και να συνεχίσουν την ενέργεια που δεν ολοκλήρωσαν την προηγούμενη φορά.

Η μέθοδος remarketing είναι διαθέσιμη μέσω Google AdWords και πολλοί είναι οι marketers που την χαρακτηρίζουν ως την πλέον έξυπνη και αποτελεσματική μέθοδο online στόχευσης.


Πώς Λειτουργεί το Remarketing;

Ας υποθέσουμε ότι βρίσκεστε στο αγαπημένο σας online eshop παπουτσιών και έχετε εντοπίσει ένα ζευγάρι για αγορά, αλλά αποφασίζετε να το ψάξετε λίγο ακόμα και να συγκρίνετε τιμές. Αυτή η συμπεριφορά είναι η πλέον συνηθισμένη καθώς το 96% των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας φεύγουν πρίν κάνουν οποιοδήποτε conversion. Μάλιστα, από αυτούς που θα προχωρήσουν λίγο παραπάνω και θα προσθέσουν κάποιο προϊόν στο καλάθι τους, το 70% θα αποχωρήσει χωρίς να ολοκληρώσει την αγορά.

Φανταστείτε τώρα, μετά την αποχώρησή σας από αυτό το eshop παπουτσιών και συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο internet, να εμφανιζόταν μπροστά σας διαφήμιση με το προϊόν που ψάχνετε η οποία σας προτρέπει να το αγοράσετε από το eshop που μόλις φύγατε και μάλιστα με έκπτωση 25%! Μήπως είναι η καλύτερη στιγμή να… αδράξετε την ευκαιρία που σας παρουσιάστηκε;

Το remarketing είναι μια απλή τεχνικά διαδικασία στην οποία ο διαφημιζόμενος τοποθετεί ένα μικρό απόσπασμα html κώδικα που του παρέχει το Google AdWords, σε όλες τις σελίδες του website του, για να καταγράφει τα cookies των επισκεπτών. Στη συνέχεια δημιουργεί λίστες χρηστών ανάλογα με τη συμπεριφορά τους πχ μία λίστα μπορεί να είναι αυτή των χρηστών που πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκλήρωσαν την αγορά. Κάνοντας χρήση αυτών των λιστών μπορούμε να προβάλλουμε εξαιρετικά στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα στο κοινό που “αποδεδειγμένα” ενδιαφέρεται για το προϊόν μας και έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσει την αγορά επιστρέφοντας στην ιστοσελίδα μας.


Πώς να Χρησιμοποιήσετε το Remarketing Αποτελεσματικά

Απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο guru στο online marketing, Neil Patel μέσω του infographic που ακολουθεί.
 How to Effectively Use Remarketing to Increase Your Revenue

Courtesy of: Quick Sprout


(*) Ο Γιώργος Παπαθεοδώρου είναι διπλωματούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Εργάστηκε επί σειρά ετών ως Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών στην Intracom και στη WIND μέχρι και το 2012 οπότε και αποφάσισε να ασχοληθεί με το διαδικτυακό marketing εστιάζοντας στις υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimisation) και PPC (Google AdWords & Bing Ads). Έχει παρακολουθήσει σειρά σχετικών σεμιναρίων και είναι Google Certified Professional σε AdWords & Analytics. Είναι ιδιοκτήτης της Digital Bang αλλά εργάζεται και ως freelance SEO consultant

/hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα