ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Πώς να επιλέξετε domain name για την επιχείρησή σας

Η επιλογή domain name για την επιχείρησή σας αποτελεί μία απόφαση που θα σας συνοδέψει για πολύ καιρό στο μέλλον. Όσο δύσκολο είναι να βρείτε διεύθυνση στον φυσικό κόσμο, ακόμα περισσότερο είναι να καθορίσετε την ψηφιακή διεύθυνση της εταιρείας σας. Θα συμφωνήσουμε λοιπόν ότι δεν είναι και η πιο εύκολη απόφαση- για την ακρίβεια πρόκειται για έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που θα καθορίσει τη δημοτικότητά της. Στο σημερινό άρθρο συγκεντρώσαμε όλα τα κριτήρια που θα πρέπει να συνυπολογίσετε, εάν είστε στο στάδιο αναζήτησης ενός domain name.

1. Ακούγεται σαν brand;

Υπάρχουν κάποιες λέξεις που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν domain names. Οι λέξεις αυτές θεωρούνται ακατάλληλες, γιατί το αγοραστικό κοινό δεν θα καταφέρει να τις συνδέσει υποσυνείδητα με ένα brand.

Για να θυμάται κάποιος ένα domain name θα πρέπει να είναι κάτι μοναδικό, που να εγγράφεται στη μνήμη του καταναλωτή, ώστε ο τελευταίος να μπορέσει να το αναζητήσει αμέσως μετά την πρώτη γνωριμία με το brand σας.


2. Προφέρεται εύκολα;

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να προφέρετε εύκολα ένα domain name. Το πιο συνηθισμένο αντεπιχείρημα που συναντάμε είναι ότι το κοινό θα σας αναζητήσει στο διαδίκτυο πληκτρολογώντας το domain name σας. Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά… Ακόμα και όταν πληκτρολογούμε κάτι, ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξακολουθεί να προφέρει αυτά που γράφουμε. Επομένως, όσο πιο εύκολα προφέρεται ένα domain name τόσο καλύτερα θα εντυπωθεί στο μυαλό του αγοραστικού κοινού.


3. Πόσους χαρακτήρες έχει;

Η έκταση ενός domain name επηρεάζει τον παράγοντα που αναφέραμε πριν, δηλαδή την ευκολία προφοράς του. Ένα domain name με λίγους χαρακτήρες είναι πολύ πιο προσιτό, τόσο για να το θυμάται όσο και για να το αναζητήσει κανείς στα social media.

Εάν είστε λοιπόν στο στάδιο που αναζητάτε το κατάλληλο domain name, θυμηθείτε να το κρατήσετε όσο πιο σύντομο γίνεται.


4. Είναι σίγουρα ελεύθερο;

Προτού καταλήξετε σε ένα domain name, βεβαιωθείτε ότι δεν ανήκει σε κάποιον άλλον. Σε περίπτωση που υιοθετήσετε ένα όνομα για το domain name που χρησιμοποιείται ήδη από άλλο brand υπάρχουν δύο βασικοί κίνδυνοι:
  • Το αγοραστικό κοινό να οδηγηθεί σε σύγχυση και να προσπεράσει το brand σας.
  • Να υποστείτε σοβαρές κυρώσεις από το άλλο brand, στο οποίον ανήκουν ολοκληρωτικά τα νομικά δικαιώματα.
Πριν επιλέξετε λοιπόν όνομα για τον ιστότοπό σας, σιγουρευτείτε ότι το domain name είναι ελεύθερο.

5. Συνδέεται άμεσα με το προϊόν σας;

Ένα πετυχημένο domain name θα πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένο με την επιχείρησή σας. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να δημιουργεί στο κοινό την εικόνα του προϊόντος σας και να το προϊδεάζει για την εμπειρία που θα βιώσει, εάν το καταναλώσει.

Για αυτόν τον λόγο, επιλέξτε ονόματα που υποδηλώνουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και τις ιδιότητές τους.

6. Περιέχει κάποιο δυνατό keyword;

Γενικότερα, δεν είναι κάτι που χρειάζεται να έχετε σε άμεση προτεραιότητα. Όμως, εάν βρείτε κάποιο domain που να περνά το test όλων των παραπάνω και ταυτόχρονα τυχαίνει να εμπεριέχει και ένα δυνατό keyword, τότε η επιλογή σας είναι αρκετά υποσχόμενη!

Όπως είπαμε και παραπάνω, τα keywords δημιουργούν μία πρώτη εντύπωση στο κοινό για το αντικείμενό σας, άρα το brand σας εγγράφεται καλύτερα στη μνήμη του. Παράλληλα, τα keywords σας δίνουν σημαντικό προβάδισμα στον αγώνα του SEO, καθώς οι μηχανές αναζήτησης συνυπολογίζουν το keywordτου domain name.

7. Είναι λάθος να το παραλλάξω;

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα φυσικό κατάστημα και θέλετε να δημιουργήσετε την online σελίδα του, όμως το domain name που της αντιστοιχεί είναι ήδη κατοχυρωμένο από μία άλλη επιχείρηση. Τι κάνετε σε αυτήν την περίπτωση; Παραλλάξτε το!

Αν, για παράδειγμα, το όνομα της επιχείρησής σας είναι Flowergarden, όμως το domain name είναι ήδη κατοχυρωμένο, τότε δοκιμάστε εναλλακτικά το Theflowergarden.com ή το Flowergardenshop.com.
Συμπέρασμα

Η κατοχύρωση ενός domain name είναι μία πραγματικά συναρπαστική στιγμή! Θα λέγαμε πως είναι η σφραγίδα της πορείας που θα διανύσει η επιχείρησή σας από εδώ και πέρα. Ελπίζουμε οι παραπάνω συμβουλές να σας έδωσαν μία πρώτη κατεύθυνση για να ξεκινήσετε την έρευνά σας! Η ομάδα της Develop Greece παραμένει στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει να αναπτύξετε τις ιδέες σας!




startup.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


                                                               

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]