ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Τι δείχνει το πρώτο... crash test στα 10 μεγαλύτερα αεροδρόμια υπό διαχείριση Fraport

Μεγαλύτερη κινητικότητα παρατηρείται φέτος στα ελληνικά αεροδρόμια, η οποία ωστόσο απαιτεί καλύτερη διαχείριση του αυξημένου όγκου των πτήσεων ώστε να αποφεύγονται οι καθυστερήσεις.

Αυτό το καλοκαίρι, εκτός από το ρεκόρ που σημειώνεται στους αριθμούς των επισκεπτών στη χώρα μας, είναι και ορόσημο της λειτουργίας πολλών κορυφαίων αεροδρομίων σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς από τη Fraport. Η AirHelp ανέλυσε τα στοιχεία από την ως τώρα διαχείριση των 10 μεγαλύτερων αεροδρομίων που έχουν ως νέο διαχειριστή τη γερμανική εταιρία. Τα στοιχεία προκύπτουν την περίοδο μεταξύ 15 Ιουνίου 2016 και 16 Αυγούστου 2016 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, πιο ασφαλές είναι να εξετάζεται το κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά, ωστόσο η τάση που μπορεί να φανεί, με μια πρώτη ματιά, είναι ότι ο καινούριος διαχειριστής έχει την θέληση και τη δυνατότητα να φέρει περισσότερη κινητικότητα, τουλάχιστον στα δέκα υπό εξέταση αεροδρόμια.

Οι πτήσεις που αναχώρησαν, άρα και οι αντίστοιχες που έφτασαν, στους προορισμούς που εξετάστηκαν από την Airhelp παραπέμπουν σε αυξημένους, απόλυτους αριθμούς στις 9 από τις 10 περιπτώσεις. Αυτό που χρειάζεται περαιτέρω μελέτη είναι η διαχείριση του αυξημένου όγκου των πτήσεων, διότι σε 6 από τις 10 περιπτώσεις αερολιμένων παρατηρήθηκαν αυξητικές τάσεις καθυστερήσεων ή και ακυρώσεων (με υπαιτιότητα των αεροπορικών εταιρειών), πράγμα που μπορεί να μην βοηθά την τελευταία εικόνα που αφήνει στον επισκέπτη η Ελλάδα.

Σύμφωνα με την κ. Χρύσα Πομόνη υπεύθυνη της AirHelp στην Ελλάδα, «η αύξηση στις εξερχόμενες πτήσεις στα 9 από τα 10 αεροδρόμια της Fraport είναι χαρακτηριστική. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε αριθμό πτήσεων παρουσιάζονται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης (500 πτήσεις επιπλέον μόνο γι' αυτό το δίμηνο, της Ζακύνθου με 353 πτήσεις αναχώρησης επιπλέον, της Μυκόνου και της Σαντορίνης με 197 και 176 επιπλέον πτήσεις αντίστοιχα.»

Τι συμβαίνει όμως με την ακρίβεια του χρόνου; Οι επισκέπτες στα 10 αυτά αεροδρόμια είχαν να αντιμετωπίσουν περισσότερες καθυστερήσεις από την περυσινή χρονιά με ευθύνη των αερομεταφορέων, ή πέταξαν για την επιστροφή τους στην προγραμματισμένη ώρα; «Εδώ θα δούμε ότι το ποσοστό των πτήσεων που αναχωρούν χωρίς κανένα πρόβλημα σημειώνει πτώση στα 7 από τα 10 αεροδρόμια.

Για παράδειγμα, στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς είχαμε 8,88% πτώση ως προς την ακρίβεια των πτήσεων που αναχωρούν, στο αντίστοιχο της Ρόδου παρουσιάστηκε πτώση 8,29%, της Κω 6,95%, της Κέρκυρας 5,74% της Σαντορίνης με 4,95% και της Μυκόνου 3,17%», αναφέρεται στην έρευνα.

Στα αεροδρόμια με αύξηση πτήσεων αλλά και αύξηση στην αποδοτικότητα τους ως προς την ακρίβεια στον προγραμματισμό και τον πραγματικό χρόνο αναχώρησης είναι, ενδεικτικά, αυτό της Θεσσαλονίκης με 500 πτήσεις επιπλέον και ταυτόχρονα 7,39% αύξηση στην ακρίβεια (και άρα λιγότερη αναμονή για τους επιβάτες).

«Ήταν το πρώτο crash test της διαχειρίστριας εταιρείας αφού το εγχείρημα είναι ακόμα στην αρχή. Θεωρούμε ότι με τα επενδυτικά έργα που θα επακολουθήσουν με το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν και καλύτερο προγραμματισμό τον επόμενο χρόνο, τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα», αναφέρει η εταιρεία.



Η AirHelp βοηθά τους ταξιδιώτες να διεκδικούν αποζημιώσεις μετά από καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή overbookings πτήσεων. Από την ίδρυσή της το 2013, η εταιρεία έχει διαχειριστεί εκατομμύρια υποθέσεις, βοηθώντας έως σήμερα περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως. Με έδρα στη Νέα Υόρκη η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.



newmoney.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]