Πώς να βελτιώσετε την καλοκαιρινή εμπειρία του επισκέπτη σας

Η βιομηχανία φιλοξενίας και τουρισμού είναι γνωστή για τον εντοπισμό των τάσεων της αγοράς και την ταχεία εφαρμογή ιδεών που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη διαμονή των επισκεπτών πιο άνετη και ευχάριστη. Τα ξενοδοχεία εξυπηρετούν πολλούς σκοπούς, αλλά κάθε ένας από αυτούς έχει ως αντικειμενικό στόχο την δημιουργία μιας μοναδικής θετικής εμπειρίας για τους επισκέπτες.


Η σημασία της θετικής εμπειρίας στο ξενοδοχείο 

Η θερινή περίοδος που διανύουμε είναι η ευκαιρία να προσελκύσετε και να εντυπωσιάσετε όσους ήδη έχουν κάνει κράτηση αλλά και αυτούς που θα εντοπίσουν το ξενοδοχείο σας και θα θέλουν να κάνουν την κράτηση τους για τις επόμενες διακοπές τους. Η ικανότητά σας να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία θα σας βοηθήσει να κερδίσετε πιστούς επισκέπτες που θα χαρούν να επιστρέψουν το επόμενο έτος. Η παροχή ενός φρέσκου και ελκυστικού εξωτερικού τοπίου-διαδρόμου είναι ο καλύτερος τρόπος για το ξενοδοχείο σας να κάνει μια μεγάλη πρώτη εντύπωση.

Eco–friendly περιβάλλον για τον ταξιδιώτη του 21ου αιώνα 

Στη βιομηχανία ξενοδοχείων, η υιοθέτηση της πράσινης φιλοσοφίας τις περισσότερες φορές προσθέτει κάτι περισσότερο από μια βελτιωμένη εμφάνιση. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας φιλικής εικόνας προς το περιβάλλον με σκοπό να προσελκύσει τους φιλοπεριβαλλοντικούς επισκέπτες. Το καλύτερο είναι πως τα ξενοδοχεία αποκτούν τη φωνή να πουν «κοιτάξτε τι κάνουμε» για να βοηθήσουμε το περιβάλλον. Σχεδόν το 60% των ταξιδιωτών ισχυρίζονται πως κάνουν στροφή στις πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές κατά την κράτηση ξενοδοχείων, με το μισό να λέει ότι θα πληρώσουν επιπλέον για να παραμείνουν σε φιλικό προς το περιβάλλον ξενοδοχείο, σύμφωνα με έρευνα του 2012 από την ιστοσελίδα του TripAdvisor.

Από πού να ξεκινήσετε; 

Ξεκινήστε να σκέφτεστε το τοπίο του ξενοδοχείου σας μέσα από τα μάτια ενός επισκέπτη. Τι βλέπουν οι επισκέπτες όταν φτάνουν για πρώτη φορά στην ιδιοκτησία σας; Είναι το γρασίδι πράσινο και φιλόξενο; Υπάρχουν κάποια πολύχρωμα λουλούδια που τους κάνουν να κοντοσταθούν και να τα μυρίσουν; Είναι τα δέντρα κατάφυτα και/ή παρεμποδίζουν τις διαδρομές και τα παράθυρα; Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας δώσουν μια πρώτη αίσθηση για το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί.

Κι έπειτα; 

Σκεφτείτε πώς το ακίνητο σας είναι αυτό που μεταφέρει την ξενοδοχειακή σας ταυτότητα στους καλεσμένους. Εάν τα συγκεκριμένα χρώματα αποτελούν σημαντικό μέρος της εταιρικής σας εικόνας, σκεφτείτε τι είδους χρώματα θα συμπληρώσουν καλύτερα τη φυτική επιλογή του χώρου σας. Επιπλέον, θα πρέπει να εξετάσετε το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται η ιδιοκτησία σας. Είναι μια αστική περιοχή με έντονους ρυθμούς και χρώματα είτε μια πιο ήρεμη και γαλήνια τοποθεσία δίπλα στην θάλασσα; Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα βοηθήσουν στη δημιουργία του γενικού πλαισίου για τον καθορισμό στόχων τοπίου/εσωτερικού χώρου.

Πώς θα ξεχωρίσετε πραγματικά; 

Δεν είναι ασυνήθιστο για τους επισκέπτες, αφού απολαμβάνουν ένα ευχάριστο δείπνο ή ένα ποτό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, να περπατήσουν κατά μήκος του ξενοδοχείου και να αφεθούν στις αισθήσεις που αυτό τους δημιουργεί. Πολλά από τα καλύτερα ξενοδοχεία δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο πώς οι υπαίθριες παροχές, όπως κιόσκια, φωτισμένοι διάδρομοι και όμορφα περιποιημένα μονοπάτια μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία του επισκέπτη κατά την διαμονή τους. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο τοπίο σας, όπως ένας κήπος προσέλκυσης πεταλούδων ή ένας χαλαρωτικός χώρος διαλογισμού ή ακόμα και ένας κήπος γάμου, μπορεί να γίνει ένα ιδιαίτερο αξιοθέατο, από μόνο του και να ενισχύσει σημαντικά την εμπειρία χαλάρωσης του επισκέπτη.

Παρόλο που ο σχεδιασμός και δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τοπίου/εσωτερικού χώρου μπορεί να φανεί ως ένα μεγάλο βήμα επένδυσης, εστιάζοντας στη μακροπρόθεσμη κερδοφορία του ξενοδοχείου σας, η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος συντήρησης τοπίου είναι μια αξιόλογη επένδυση. Ένα φρέσκο ​​και ζωντανό τοπίο είναι μια ισχυρή προσθήκη στον ξενοδοχειακό χάρτη με τα πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία και θα προσθέσει αξία στη συνολική εμπειρία επισκέπτη. Η διατήρηση της συνέπειας της ξενοδοχειακής ταυτότητας σας ξεκινά με την επιλογή ενός αξιόπιστου συνεργάτη ο οποίος θα κατανοεί τις ανάγκες σας και διαθέτει τις ικανότητες και τους πόρους για να σας υποστηρίξει στο δρόμο προς την ανάπτυξη ώστε να σας συμβουλέψει σε όλα τα στάδια διαμόρφωσης του τοπίου σας, από το σχεδιασμό, την κατασκευή μέχρι και την συντήρησή του.

Εσείς, τι ενέργειες παίρνετε για να βελτιώσετε την ξενοδοχειακή εμπειρία των επισκεπτών σας;



πηγή: hoteldesign.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα