Μετρό Θεσσαλονίκης: Στο Σταθμό "Νέα Κρήνη" του κλάδου Καλαμαριάς έφτασε ο Μετροπόντικας

Πριν από λίγο έφτασε στον 2ο σταθμό του κλάδου Καλαμαριάς ο Μετροπόντικας "Έλλη" που ξεκίνησε την πορεία του πριν από περίπου 40 μέρες. Το βαρύ μηχάνημα εισήλθε στον σταθμό "Νέα Κρήνη" φιλοδοξώντας να διανοίξει σε χρόνο ρεκόρ τα υπόλοιπα 4.200 μέτρα που απομένουν.

Ο δεύτερος Μετροπόντικας με το όνομα "Φρίξος" θα ξεκινήσει τη διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας (το Μετρό Θεσσαλονίκης σε αντίθεση με αυτό της Αθήνας διαθέτει 2 σήραγγες αντί για μία με διπλή ράγα) στα μέσα Ιουλίου, κρατώντας τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.

Σε δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος, είπε: «Τρέχει το μετρό και στην Καλαμαριά, ως το τέλος του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού σε όλους τους σταθμούς της Επέκτασης. Μέχρι το τέλος του 2018 θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων, το 2019 θα γίνει η προμήθεια των ηλεκτομηχανολογικών και άλλων υποστηρικτικών συστημάτων και θα αρχίσει η δοκιμαστική λειτουργία και τέλη του 2020, λίγο μετά την κανονική λειτουργία της βασικής γραμμής, θα λειτουργήσει για το κοινό και η επέκταση προς Καλαμαριά».

Να σημειώσουμε ότι ο κλάδος Καλαμαριάς έχει μήκος 4,8χλμ και 5 σταθμούς σε ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2018 να έχουν διανοιχθεί πλήρως οι 2 σήραγγες, το 2019 να ξεκινήσει η επιδομή και λίγους μήνες αργότερα να ξεκινήσουν δοκιμαστικά δρομολόγια.

Ο κλάδος Καλαμαριάς ενώνεται με τη βασική γραμμή στο σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ που θα είναι κοινός και θα μοιράζεται τους υπόλοιπους σταθμούς μέχρι τον Ν.Σ.Σταθμό μέ την βασική γραμμή. Η λειτουργία του κλάδου Καλαμαριάς (πιθανότατα η μελλοντική γραμμή 2) αναμένεται το 2021 καθώς υπολείπεται ένας διαγωνισμός για την συμπλήρωση των Η/Μ συστημάτων και την προμήθεια συρμών. Ο σχετικός διαγωνισμός αναμένεται να βγει στον αέρα φέτος.




Νίκος Καραγιάννης
ypodomes.com


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα