Αναγκαίο εργαλείο οι υπηρεσίες outsourcing

Αναγκαίο επιχειρηματικό εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και την ενίσχυση της θέσης των FMCG επιχειρήσεων στην αγορά αποτελούν οι υπηρεσίες outsourcing, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Παναγιώτης Λουκέρης, συνιδρυτής και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας ADUS, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Η εταιρεία ADUS έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο Outsourcing Business Μodel στον τομέα των «Fast Moving Consumer Services», διαγράφοντας από το 2009 συνεχή ανάπτυξη και παρέχοντας στις FMCG επιχειρήσεις εξειδικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στην προώθηση των προϊόντων τους στον κλάδο της λιανικής τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά καλύπτοντας: Πωλήσεις, Merchandising & Παραγγελιοληψία, Προώθηση Προϊόντων, Ανάδειξη & Τοποθέτηση Προϊόντων και Επιχειρηματική Εξωστρέφεια. Ο κ. Λουκέρης σημείωσε ότι «η κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση την κατανάλωση».

Σύμφωνα με τον ίδιο, με γνώμονα την παρούσα κατάσταση στη χώρα, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν δύο επιλογές:

Α) Ακραίες περικοπές κόστους για αντιστάθμιση στην πτώση του τζίρου, η οποία μόνο βραχυπρόθεσμα ωφελεί, διότι τα κόστη από κάποιο όριο και μετά γίνονται ανελαστικά, ενώ η παράλληλη πτώση των πωλήσεων λόγω απουσίας από την αγορά δεν αναστρέφεται, οδηγώντας στο να κλείσουν.

Β) Την επιλογή που προσφέρει η Adus με βάση το Outsourcing Business Μodel, παρέχοντας στους πελάτες όλα τα απαραίτητα «όπλα»: 1) Έμπειρο και πολυάριθμο προσωπικό, 2) άρτια δομή, 3) τεχνολογία αιχμής, 4) άμεσα στατιστικά στοιχεία που είναι δύσκολο να έχουν από τα πληροφοριακά συστήματά τους, 5) πανελλαδική κάλυψη, 6) προγραμματισμένη επισκεψιμότητα, 7) πληροφορίες για τον ανταγωνισμό, 8) υπηρεσίες προώθησης των προϊόντων, 9) άνοιγμα σε νέες αγορές, και 10) συμβουλευτικές υπηρεσίες αύξησης του μεριδίου αγοράς.

Ο κ. Λουκέρης απηύθυνε κάλεσμα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες outsourcing, καθώς αποτελούν μονόδρομο για την επιτυχημένη δραστηριοποίησή τους. Η ADUS, με τους πωλητές της, εξασφαλίζει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις την τοποθέτηση των προϊόντων τους στα ράφια των σούπερ μάρκετ όλης της Ελλάδας, εκτός από τα νησιά, με στόχο την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεών τους.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Λουκέρης τόνισε ότι οι πελάτες της εταιρείας ADUS έχουν καταφέρει να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους από 5 έως 15% από την έναρξη της συνεργασίας τους. Η ADUS συνεργάζεται ήδη με 12 εταιρείες και απασχολεί 30 εργαζόμενους. Το 2016 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 1,5 εκατ. ευρώ και η κερδοφορία σε 50.000 ευρώ.

ered.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα