Η Καλαμαριά ξεκινά να ανακυκλώνει χρησιμοποιημένα μαγειρικά λάδια

Μία ακόμη δράση για την προστασία του περιβάλλοντος από το Δήμο Καλαμαριάς… Η Αντιδημαρχία Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Πρασίνου ανακοίνωσε πως ξεκινά η ανακύκλωση των χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών. 

Συγκεκριμένα, δημιουργείται ένα δίκτυο ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών, με το Δήμο να συγκεντρώνει συγκεντρώνοντας τηγανέλαια όλων των ειδών (ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο, βαμβακέλαιο, ελαιόλαδο, πυρηνέλαιο κλπ.) τόσο από τα νοικοκυριά της περιοχής, όσο και από τα καταστήματα εστίασης. 

Συγκεκριμένα, προχωρούν στη δημιουργία δικτύου ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών συγκεντρώνοντας τηγανέλαια (ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο, βαμβακέλαιο, ελαιόλαδο, πυρηνέλαιο κλπ.) από τα νοικοκυριά του Δήμου, αλλά και από τα καταστήματα εστίασης. Επιπλέον, προσωπικό του Δήμου επισκέπτεται καθημερινά οικίες και καταστήματα εστίασης μοιράζοντας έντυπο υλικό, σε μια προσπάθεια ενημέρωσης του κοινού. 

Το τηγανέλαιο που θα συγκεντρώνεται θα παραδίδεται σε εταιρία ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών η οποία το μετατρέπει σε εναλλακτικό καύσιμο, βιοντίζελ, ενώ για κάθε τόνο τηγανελαίου που θα συλλέγεται θα υπάρχει ανταποδοτικό όφελος για τον Δήμο. 

Οι πολίτες και τα καταστήματα εστίασης μπορούν να συγκεντρώνουν τα λάδια σε δικά τους δοχεία, ή αν επιθυμούν να προμηθευθούν από τον Δήμο ειδικά δοχεία των 50 λίτρων τα οποία θα συλλέγονται έπειτα από ειδοποίηση του Γραφείου Ανακύκλωσης.

palmos965.gr