Ημερίδα ΣΕΣ: "Μεταφορές σε περιόδους οικονομικής στενότητας"

Την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013, στις 5:00 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του ΤΕΕ, Νίκης 4,Αθήνα διοργανώνεται ημερίδα από τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

Στην ημερίδα του ΣΕΣ θα παρουσιαστούν απόψεις και προτάσεις για την προσαρμογή και εξορθολογισμό των διαφόρων αντικειμένων των μεταφορών, που αποτελούν πεδίο ενασχόλησης του ΣΕΣ, στη σημερινή πραγματικότητα. Έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν με τοποθετήσεις οι επιτροπές του ΣΕΣ, καθώς και σχετικοί φορείς, όπως το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, ενώ θα υπάρχει στρογγυλή τράπεζα με τους ομιλητές και χρόνος για συζήτηση με το κοινό.

Οι τοποθετήσεις και τα συμπεράσματα της ημερίδας θα ενσωματωθούν στο επόμενο Ενημερωτικό Δελτίο του ΣΕΣ.