"Όταν το 72% της καταναλισκόμενης ενέργειας μέσα σε ένα σπίτι σπαταλιέται για την θέρμανση του, την ψύξη του και το ζεστό νερό χρήσης, είναι προφανές ότι η δραστική μείωση αυτού το ποσοστού με πρακτικές ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου αποτελεί τον μόνο και σίγουρο δρόμο οικονομίας στην ενέργεια".
Αυτό επισημαίνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου, τονίζοντας ότι σήμερα υπάρχουν τέτοιες πρακτικές και τεχνογνωσία, προκειμένου να μειωθεί δραστικά το ποσοστό που "καταναλώνει" ενεργειακά ένα κτίριο. Μία τέτοια εφαρμογή είναι αναφέρει αυτή της εφαρμογής της μεθοδολογίας των παθητικών κτιρίων. Μιας μεθοδολογία δηλαδή που σχεδιάζει, υλοποιεί και πιστοποιηθεί εξοικονόμηση ενέργειας σε υπάρχοντα κτίρια, που μπορεί να φτάσει μέχρι και το 75%.
Πατήστε εδώ για να δείτε το σχεδιάγραμμα που δίνει το Ινστιτούτο, σχετικά με το τι καταναλώνεται μέσα σε ένα σπίτι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παθητικό σπίτι μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου εδώ.
buildnet.gr


