Κρι Κρι: Μπαίνει στην αγορά της Ιρλανδίας και "ετοιμάζεται" για τους θεσμικούς επενδυτές

Tου Ανέστη Ντόκα

Η είσοδος στην αγορά της Ιρλανδίας, οι σκέψεις διάθεση ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου μέσω placement από το βασικό μέτοχο(οικογένεια Τσινάβου που ελέγχει το 76%) σε θεσμικούς επενδυτές και η πρόβλεψη για αύξηση πωλήσεων και κερδών προ φόρων κατά 19% και 19,5% αντίστοιχα το 2017 σε σύγκριση με το 2016, ήταν οι σημαντικότερες ειδήσεις που προέκυψαν από την χθεσινή παρουσίαση της εισηγμένης «Κρι Κρι» στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.

Ειδικότερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Παναγιώτης Τσινάβος αποκάλυψε ότι τα γιαούρτια της «Κρι Κρι» εισέρχονται τις επόμενες μέρες και στην αγγλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons και έχει πλέον παρουσία σ όλες τις κορυφαίες αλυσίδες της χώρας όπως είναι η Waitrose, Tesco, Aldi, MarksSpencer, ASDA, COOP. Ταυτόχρονα είπε ο κ. Τσινάβος η θετική εικόνα της εταιρίας στην Αγγλία της άνοιξε το δρόμο να εισέλθει τις επόμενες εβδομάδες και στην αγορά της Ιρλανδίας, καθώς σήμερα η ελληνική επιχείριση έχει παρουσία σε 24 χώρες με την αξία εξαγωγών γιαουρτιού το 2017 να φθάνει τα 21,4 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μία αύξηση σχεδόν 61% σε σχέση με τις εξαγωγές αξίας 13,3 εκατ. ευρώ το 2016.

Απαντώντας σε ερώτηση του businessnews.gr για το ενδεχόμενο placement μέσα στο 2018, ο κ. Τσινάβος τόνισε: «Ναί είμαστε έτοιμοι και προετοιμαζόμαστε για να διαθέσουμε ένα ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου σε θεσμικούς επενδυτές από το ποσοστό(76%) που κατέχει η οικογενειά μου. Βέβαια δεν μπορώ να αποκαλύψω εάν το 76% θα γίνει 70% ή 65% αλλά είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε τη πλειοψηφία της εταιρίας και να διοικούμε την επιχείρηση όπως κάνουμε από τη πρώτη μέρα της ίδρυσής της».

Στη διάρκεια της παρουσίασης τα στελέχη της «Κρι Κρι» έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 8,6%, επίδοση, η οποία κατατάσσει τη μάρκα Kρι Kρι στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού, με μερίδιο 15%.

Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τις 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon και το παιδικό παγωτό Frozen. Ο στόχος που θέτει η εταιρεία για τις εξαγωγές είναι σύντομα να αποτελούν το 50% των πωλήσεών της με έμφαση στην ευρωπαϊκή και πρωτίστως στη βρετανική αγορά, όπου το γιαούρτι ελληνικού τύπου κάνει συνολικά τζίρο 205 εκατ. ευρώ.

Σε περίπτωση, μάλιστα, που η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ενωση δυσχεράνει τις εξαγωγές γιαουρτιού από την Ελλάδα, η Κρι Κρι είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στην παραγωγή των προϊόντων της σε μονάδα στη Βρετανία. 

Για την Ελλάδα ο κ. Τσινάβος υπογράμμισε ότι η εταιρία έχει άριστη σχέση με τις 5 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τονίζοντας επίσης ότι η «Κρι Κρι» παράγει σήμερα το 70%-80% του συνόλου των προϊόντων γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα.


businessnews.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα