Οι νέες τάσεις στα πολυτελή ξενοδοχεία που θα αλλάξουν ριζικά τα ξενοδοχεία

Οι τάσεις που προέκυψαν από τους Tina Edmundson -εκπρόσωπο της Marriott International-, Bjorn Hanson -καθηγητή στο Κέντρο Φιλοξενίας και Τουρισμού Tisch στο Πανεπιστήμιο της ΝΥ-, John Vanderslice -παγκόσμιο διευθυντή brand πολυτελείας και lifestyle της Hilton-, και Guy Langford και Marcello Gasdia -εκπροσώπους του τμήματος ταξιδίων, φιλοξενίας και υπηρεσιών της Deloitte LLP- είναι:

1. Νέα τέλη στις μεγάλες αγορές

Τα ξενοδοχεία στις μεγάλες αμερικανικές αγορές θα γίνουν ακριβότερα το επόμενο έτος, καθώς η πρακτική της προσθήκης τέλους θερέτρου, γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένη.

2. Η υπηρεσία δωματίου θα εξαφανιστεί

Ξεχάστε το σοκολατάκι στο μαξιλάρι! Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία κάνουν την υπηρεσία δωματίου προαιρετική για δύο λόγους. Ο ένας είναι το κόστος και ο δεύτερος η ιδιωτικότητα. Σήμερα, οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί όσον αφορά τον προσωπικό τους χώρο και δεν τους αρέσουν οι επεμβάσεις σε αυτόν (π.χ. αλλαγή της θέσης στα προϊόντα περιποίησης στο μπάνιο).

3. Το δωμάτιο θα διασυνδεθεί

Οι νέες τεχνολογίες καθιστούν όλο και πιο δυνατή την εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, η Hilton λανσάρει το νέο της high-tech δωμάτιο “Connected Room”, που επιτρέπει στους επισκέπτες να προσαρμόζουν και να ελέγχουν κάθε πτυχή της διαμονής τους από το κινητό τους. Οι επισκέπτες, που μένουν στο Connected Room, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή Hilton Honors, για να διαχειριστούν τα περισσότερα πράγματα, που παραδοσιακά κάνουμε χειροκίνητα σε ένα δωμάτιο, από τον έλεγχο της θερμοκρασίας και του φωτισμού, μέχρι το άνοιγμα της τηλεόρασης και των παραθύρων. Οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να προσωποποιήσουν το δωμάτιό τους με τεχνολογία, που φορτώνει τα πιο δημοφιλή media στις τηλεοράσεις εντός του δωματίου.

Αντίστοιχα, η Marriott εισήγαγε μία καινοτομία, που βοηθά τους επισκέπτες να καταγράψουν τις στιγμές έμπνευσής τους, στο ντους. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στους επισκέπτες να γράψουν ή να σκιαγραφήσουν τις λαμπρές ιδέες τους και να τις στείλουν στον εαυτό τους με email πριν τις ξεχάσουν.

4. Η ρεσεψιόν θα αλλάξει

Ενώ τα lifestyle brands, έχουν ανεβάσει το παλιομοδίτικο λόμπι και το έχουν μετατρέψει σε φρέσκο και κοινόχρηστο χώρο εργασίας, τα πολυτελή σήματα έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό πιστά στην παράδοση. Αυτό θα αμφισβητηθεί το 2018, όπου το κλασικό γραφείο check-in θα ξεθωριάσει σιγά-σιγά στη λήθη, αντανακλώντας τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών για οικειότητα.


5. Τα brands θα απευθύνονται στις αξίες των ταξιδιωτών

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας έλκονται από τα εμπορικά σήματα, που επικοινωνούν έναν σκοπό, πέρα ​​από το απλά να πουλήσουν κάτι. Για παράδειγμα, το Eaton Workshop στην Ουάσιγκτον θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο για φιλελεύθερους στον κόσμο. Το 2018, τα κορυφαία brands θα βρουν τέτοιους τρόπους, για να προσελκύσουν «αξιακά» τους καταναλωτές, προσέχοντας ωστόσο να μην το παρακάνουν και αποξενώσουν πιθανούς επισκέπτες.

6. Η ευεξία θα είναι πιο σημαντική από ποτέ

Η ευεξία θα είναι η επόμενη βιομηχανία των τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Ήδη, η Hyatt αγόρασε το θρυλικό brand Miraval για 375 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η JW Marriott έχει συνεργαστεί με τα πανεπιστήμια Joffrey Ballet για μαθήματα κατά παραγγελία. Εντωμεταξύ, το Four Seasons έχει αναπτύξει χώρους ευεξίας με ντους απο-χλωρίωσης και βίντεο διαλογισμού Deepak Chopra.

Τα θέρετρα ευεξίας αλλάζουν στρατηγικές και προσλαμβάνουν περισσότερους γιατρούς και διατροφολόγους, ενώ αναβαθμίζουν τα γυμναστήρια τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, που έγινε σε 5.000 επισκέπτες της Marriott, περίπου το 80% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι η βελτίωση της σωματικής και συναισθηματικής ευεξίας είναι περισσότερο σημαντική για αυτούς σήμερα, από ότι πριν από τρία χρόνια. Η βελτίωση του ύπνου και ο διαλογισμός σημείωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία.

7. Τα ξενοδοχεία θα πωλούν πολλά περισσότερα από τα δωμάτια

Τα πολυτελή ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν περισσότερα. Σιδερώστρα και μπουρνούζια έχει παντού, οι εμπειρίες ωστόσο, είναι ένας κερδοφόρος χώρος. Οι τοπικές περιηγήσεις με τα πόδια, τα εισιτήρια θεάτρου, τα εκθέματα στα ξενοδοχεία κλπ. είναι τα είδη των πραγμάτων, που μπορούν να κάνουν μόνο τα πολυτελή ξενοδοχεία.

Η Hanson της NYU υποστηρίζει ότι η πώληση δραστηριοτήτων είναι ζωτικής σημασίας για τα πολυτελή ξενοδοχεία. Τα βοηθά να ελέγχουν την ταξιδιωτική εμπειρία από άκρο σε άκρο, ενώ προσφέρουν επιλογές, που μπορούν να τροφοδοτήσουν την εξατομίκευση του ταξιδιού. Για παράδειγμα, η στρατηγική επένδυση της Marriott στο PlacePass, ξεκλειδώνει 100.000 πεζοπορίες, ποδηλατικές εκδρομές και μαγειρικές εκδηλώσεις σε 800 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.



hotelmag.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα