Το 2016 θα μαρκάρει την 100η καμπάνια που θα τρέξει το Performance Marketing στη Socialab και με αυτό σκεφτήκαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικές από τις δυσκολίες που έχουμε δει ότι αντιμετωπίζουν οι marketers («πελάτες» στη δική μας γλώσσα) για να καταλάβουν κάποιες βασικές αρχές στο Performance Marketing.
Πρώτα από όλα τι είναι το Performance Marketing; Είναι η «σχολή» εκείνη του digital marketing που ασχολείται με το να φέρει αποτελέσματα τα οποία είναι μετρήσιμα με digital KPIs. Και επειδή το μεγαλύτερο κομμάτι του εμπορίου γίνεται offline, το Performance «περιορίζεται» περίπου στο 10% των πωλήσεων της οικονομίας που γίνεται online. Σε αντίθεση με το Branding (που είναι μία από τις ονομασίες της κυρίαρχης σχολής, σχεδόν συνώνυμη με το digital marketing γενικότερα), δεν εξετάζει ιδιαίτερα παράγοντες όπως το Awareness και το Top of Mind, αλλά ασχολείται περισσότερο με τα clicks, την ποιότητα του επισκεπτών, τα leads και τις πωλήσεις.
Σήμερα λοιπόν, θέλαμε να δείξουμε έναν από τους παράγοντες για τους οποίους το Performance δεν είναι τόσο διαδεδομένο. Έτσι, θα μιλήσουμε για το counter-intuitiveness της επιλογής των media. Σε απλά ελληνικά, θα δούμε ποια μέσα φέρνουν καλύτερους επισκέπτες, που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα τελικά να γίνουν πελάτες μιας επιχείρησης ή ενός brand.
Και αυτό θα το κάνουμε με ένα test στο οποίο θέλουμε να μας απαντήσετε στις κάτωθι περιπτώσεις:
Ποιος επισκέπτης έχει την πιθανότητα να είναι καλύτερος;
Για την ώρα δε θα σας απαντήσουμε, αλλά δεχόμαστε απαντήσεις με email (όσοι είστε συνδρομητές απλά πατήστε Reply, θα λάβουμε την απάντησή σας κανονικά), καθώς και με σχόλιο κάτωθι.
Πρώτα από όλα τι είναι το Performance Marketing; Είναι η «σχολή» εκείνη του digital marketing που ασχολείται με το να φέρει αποτελέσματα τα οποία είναι μετρήσιμα με digital KPIs. Και επειδή το μεγαλύτερο κομμάτι του εμπορίου γίνεται offline, το Performance «περιορίζεται» περίπου στο 10% των πωλήσεων της οικονομίας που γίνεται online. Σε αντίθεση με το Branding (που είναι μία από τις ονομασίες της κυρίαρχης σχολής, σχεδόν συνώνυμη με το digital marketing γενικότερα), δεν εξετάζει ιδιαίτερα παράγοντες όπως το Awareness και το Top of Mind, αλλά ασχολείται περισσότερο με τα clicks, την ποιότητα του επισκεπτών, τα leads και τις πωλήσεις.
Σήμερα λοιπόν, θέλαμε να δείξουμε έναν από τους παράγοντες για τους οποίους το Performance δεν είναι τόσο διαδεδομένο. Έτσι, θα μιλήσουμε για το counter-intuitiveness της επιλογής των media. Σε απλά ελληνικά, θα δούμε ποια μέσα φέρνουν καλύτερους επισκέπτες, που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα τελικά να γίνουν πελάτες μιας επιχείρησης ή ενός brand.
Και αυτό θα το κάνουμε με ένα test στο οποίο θέλουμε να μας απαντήσετε στις κάτωθι περιπτώσεις:
Ποιος επισκέπτης έχει την πιθανότητα να είναι καλύτερος;
- Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα Facebook Ad στη δεξιά πλευρά του Facebook, εκείνος που έκανε κλικ σε διαφήμιση στο Newsfeed του ή εκείνος που ήρθε από διαφήμιση στο mobile newsfeed του;
- Ο χρήστης που έκανε μια αναζήτηση στο Google για ένα generic keyword και έκανε κλικ στη διαφήμισή μας πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα, εκείνος που έκανε κλικ στη διαφήμιση στα δεξιά ή εκείνος που έκανε κλικ στο site μας στα φυσικά αποτελέσματα;
- Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner από κινητό ή εκείνος που έκανε κλικ από σταθερό υπολογιστή;
- Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner που τρέχει ROS (δηλαδή σε όλες τις σελίδες του site, και κυρίως στις σελίδες των άρθρων) ή εκείνος που που έκανε κλικ από τη homepage;
Για την ώρα δε θα σας απαντήσουμε, αλλά δεχόμαστε απαντήσεις με email (όσοι είστε συνδρομητές απλά πατήστε Reply, θα λάβουμε την απάντησή σας κανονικά), καθώς και με σχόλιο κάτωθι.