Τζίρο 3,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, υπολογίστηκε ότι κάνουν τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε ποσοστό περίπου 35%, με τάσεις ανόδου.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής με τον πιο δημοφιλή τρόπο να είναι η αντικαταβολή, ενώ επειδή το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική, καταγράφεται από τους ερευνητές ως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τις τράπεζες.
Επτά στα δέκα e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα στην οποία αναφέρονται πληροφορίες σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια, πριν από την αποδοχή της παραγγελίας, τα κύρια χαρακτηριστικά και την τιμή του προϊόντος.
bankwars.gr