ΕΣΘ: "Δεν πληρώνω - δεν παίρνω απόδειξη" - Τα πρώτα έκτροπα ξεκίνησαν!


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Επιτήδειοι, εκμεταλλευόμενοι την υποχρέωση ανάρτησης της πινακίδας «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)», απευθύνονται σε επιχειρήσεις, επικαλούμενοι την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και προσπαθούν να τους πωλήσουν, χωρίς παραστατικά, τη συγκεκριμένη πινακίδα, προκειμένου να αναρτηθεί στην επιχείρηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισημαίνουμε ότι η επιχείρηση μπορεί να ετοιμάσει μόνη της την πινακίδα, γράφοντας το συγκεκριμένο κείμενο σ’ ένα φύλλο χαρτί, σε όποια διάσταση κρίνει σκόπιμη και πλαστικοποιώντας την να την αναρτήσει πλησίον του ταμείου.