Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. διοργανώνει Ημερίδα Επιχειρηματικότητας που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013, ώρα 10:30 με 14:00, στην Αίθουσα 203.
Στην ημερίδα θα πραγματοποιηθεί η βράβευση των καλύτερων επιχειρηματικών σχεδίων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό της ΜΚΕ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και η απονομή των βεβαιώσεων πιστοποίησης Εκπαιδευτών Επιχειρηματικότητας για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.
Τις βραβεύσεις των φοιτητών θα πραγματοποιήσουν καταξιωμένοι επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.
Η ημερίδα υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου «Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)», του Επιχειρησιακού προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση", το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ).
Αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως εξής:


