Θεσσαλονίκη: 4ο Σεμινάριο Νεανικής Επιχειρηματικότητας στις 30 Ιανουαρίου

Ο όμιλος Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΝΕ σε συνεργασία με το περιοδικό Businesswoman έχει την χαρά να σας προσκαλέσει στο 4o σεμινάριο που διοργανώνει την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Θεσσαλονίκης στο Νέο Δημαρχείο με θέμα "Γυναικεία Επιχειρηματικότητα"

Ένα σεμινάριο που απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες επιχειρηματίες αλλά και σε άντρες που θέλουν να ενημερωθούν γύρω από το επιχειρείν και τις νέες συνθήκες που επικρατούν, νέες και νέους επιχειρηματίες που τώρα κάνουν τα πρώτα βήματα τους , νέους που θέλουν να επιχειρήσουν, στελέχη επιχειρήσεων, φοιτητές και φοιτήτριες και γενικά κάθε άτομο που σχετίζεται με την αγορά 

Το σεμινάριο θα είναι 3μιση ωρών διάρκειας και θα υπάρχει και διαδραστική συζήτηση στο τέλος κάθε θεματικής 

Η Είσοδος θα είναι ελεύθερη για όλους

Στο τέλος της εκδήλωσης θα δωθούν Βεβαιώσεις συμμετοχής 

Προσοχή υπάρχουν μόνο 200 θέσεις και δεν θα δεχθούμε κανένα περισσότερο γι αυτό λοιπόν παρακαλούμε για την ομαλότερη διεξαγωγή του σεμιναρίου να δηλώσετε συμμετοχή το συντομότερο δυνατόν στην φόρμα εγγραφής που θα βρείτε στο παρακάτω σύνδεσμο


Τις φόρμες εγγραφής τις αποστέλλετε συμπληρωμένες στα mail 
stavropoulos_xristos@hotmail.gr ή στο tziogas.babis@gmail.com ή στο fax 2310 543-239 
Αν για οποιαδήποτε λόγο δεν έχετε πρόσβαση σε internet δηλώνετε συμμετοχή στο 6944776041 

Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας στα 6944776041 Σταυρόπουλος Χρήστος και 6941599974 Τζίωγας Μπάμπης