ΟΛΘ: Ανθεκτικό... στην ύφεση το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ανθεκτικότητα στην ύφεση που πλήττει την εθνική οικονομία και στις επιπτώσεις της τόσο στην εγχώρια παραγωγή όσο και στο εμπόριο εμφάνισε και το 2012 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς συνέχισε να βελτιώνει τις επιδόσεις του στην προσέλκυση, εξυπηρέτηση και στη διακίνηση εμπορευματικών ροών.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η ΟΛΘ Α.Ε., στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα καταγράφηκε πέρυσι συνολική αύξηση της κίνησης σε ποσοστό 7,45%, ενώ αντίστοιχα στο χύδην φορτίο η άνοδος είναι ακόμη μεγαλύτερη, φθάνοντας στο 12,26%, σε σχέση με την απόδοση της αμέσως προηγούμενης χρονιάς.

Συγκεκριμένα, στο ΣΕΜΠΟ διακινήθηκαν 317.900 TEUs, έναντι των 295.870 TEUs (+7,45%) το 2011, ενώ συνολικά από το λιμάνι διακινήθηκαν 13.846.419 τόνοι εμπορευμάτων, έναντι των 13.082.872 τόνων το 2011, με τη μεταβολή μεταξύ των δύο ετών να ανέρχεται στο 5,85%. Ιδιαιτέρως αυξημένη, δε, ήταν η διακίνηση του χύδην ξηρού φορτίου, το οποίο διαμορφώθηκε στους 3.650.332 τόνους, εμφανίζοντας άνοδο 12,26% έναντι των 3.251.609 τόνων του 2011.

Βαλκάνια 

«Πέρα από την εξυπηρέτηση των φορτίων που αφορούν στην Κεντρική Μακεδονία και στην ευρύτερη Βόρεια Ελλάδα, η ΟΛΘ Α.Ε. προσπάθησε και πέτυχε να αυξήσει τη ροή εμπορευμάτων από και προς τη Νότια Βαλκανική, η οποία μπορεί να θεωρείται ζωτικός χώρος για τη Θεσσαλονίκη, αλλά τα τελευταία χρόνια εξυπηρετείται και από άλλα λιμάνια των Βαλκανίων», σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος και διευθύνων της ΟΛΘ Στ. Αγγελούδης, τονίζοντας ότι «η προσπάθεια θα συνεχιστεί και το 2013 με αμείωτη ένταση».

imerisia.gr