«Πράσινο φως» για 15 έργα του Δήμου Αθηναίων

Δεκαπέντε έργα του Δήμου Αθηναίων, με προϋπολογισμό 35,5 εκατ. ευρώ, πήραν το «πράσινο φως» χθες, μετά την ένταξή τους από τον περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό στη Συλλογική Απόφαση για το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Πρόκειται για αναπλάσεις κοινόχρηστων χώρων, ανακατασκευή κέντρων υγείας, κατασκευή βιοκλιματικών βρεφονηπιακών σταθμών, κατασκευή αποχετευτικών δικτύων και την ανακατασκευή του Σεράφειου Κολυμβητηρίου. «Βρισκόμαστε στην αφετηρία για την επανεκκίνηση της Αθήνας ως τόπου να ζει, να εργάζεται και να επισκέπτεται κανείς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «αυτά τα έργα βοηθούν στην ανάκτηση και την επιτάχυνση της κοινωνικής συνοχής στην πρωτεύουσα». Σύμφωνα με τα στελέχη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (που αποτελούν τον Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης) μπορούν να αρχίσουν εντός του 2013, καθώς σε κάποια έχουν αρχίσει οι διαγωνισμοί.

Ο κ. Σγουρός τόνισε ότι «τα 15 έργα είναι μόνο η αρχή ενός ολοκληρωμένου αναπτυξιακού προγράμματος, με στόχο την αντιμετώπιση της μακροχρόνιας υποβάθμισης της πόλης και την αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης που έχει πλήξει την Αθήνα».

Αναλυτικά, στα 15 έργα περιλαμβάνεται το Σεράφειο Κολυμβητήριο αθλητικό και πολιτιστικό κέντρο (προϋπολογισμού 16 εκατ. ευρώ), η κατασκευή δύο βιοκλιματικών βρεφονηπιακών σταθμών σε Κυψέλη και Κεραμεικό (προϋπολογισμού 806.963 και 1.644.316 ευρώ αντίστοιχα), η ανακατασκευή των κτιρίων δύο Κέντρων Υγείας αστικού τύπου σε 6ο και 5ο διαμέρισμα (1.913.040 και 1.127.934 ευρώ αντίστοιχα), η ανάπλαση της πλατείας Αγίου Γεωργίου Κυψέλης (310.000 ευρώ), η ανάπλαση κοινόχρηστου χώρου στην οδό Πάφου (530.000 ευρώ), η κατασκευή αποχετευτικών δικτύων ακαθάρτων και των συνδέσεων ακινήτων, η προμήθεια και εγκατάσταση μηχανισμών βύθισης και ανύψωσης, καθώς και προγράμματα τεχνικής υποστήριξης για την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας και της ποιότητας των υπηρεσιών.

Προς διάθεση άλλα 300 εκατ. από το ΕΣΠΑ

«Το 2013 είναι η τελευταία χρονιά της συμβασιοποίησης των έργων του ΕΣΠΑ», είπε ο Γ. Σγουρός που υπογράμμισε την καλή συνεργασία με τον δήμαρχο Αθηναίων. Πρόσθεσε ότι υπάρχουν προς διάθεση άλλα 300 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, για τα οποία αναμένονται συμβάσεις μέσα στο 2013 και κάλεσε τους δημάρχους να προσκομίσουν στην Περιφέρεια τις ώριμες μελέτες, προκειμένου να ενταχθούν τα έργα στη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ.

kathimerini.gr