Μια γιορτή για την επιστήμη και την τεχνολογία

Το FEST12 "Φεστιβάλ Επιστήμης και Τεχνολογίας 2012", το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών (ΕΙΕ) από τις 13 έως τις 16 Δεκεμβρίου, είναι μια γιορτή επιστήμης και τεχνολογίας με στόχο την εξοικείωση μικρών και μεγάλων με τις έννοιες, τη μεθοδολογία, τα μυστικά της επιστημονικής σκέψης αλλά και τις εφαρμογές της έρευνας στην καθημερινή μας ζωή. Το φεστιβάλ διοργανώνεται από το ΕΙΕ σε συνεργασία με το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», το Ινστιτούτο ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ και το Βρετανικό Συμβούλιο.

Διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι επιστήμονες και ερευνητές θα μιλήσουν για τεχνολογίες αιχμής και σύγχρονες ανακαλύψεις, ενώ ειδικοί της επικοινωνίας της επιστήμης θα αναδείξουν τα εργαλεία σύνδεσης επιστήμης και κοινωνίας.

Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει ποικίλες πρωινές και απογευματινές δραστηριότητες. Οι πρωινές εκδηλώσεις αποτελούνται από εργαστήρια, επιστημονικές παρουσιάσεις, εκπαιδευτικά/θεατρικά δρώμενα, κατασκευές, επισκέψεις στα εργαστήρια του ΕΙΕ, και απευθύνονται κυρίως σε μαθητές (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) ενώ παράλληλα θα πραγματοποιούνται σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και φοιτητές.

Οι απογευματινές παρουσιάσεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών συζητήσεων και απευθύνονται σε νέους επιστήμονες, φοιτητές, εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό. Επίσης θα επαναληφθεί και η επιστημονική θεατρική παράσταση: CSI Science – Έγκλημα στο Εργαστήριο, ύστερα από την εξαιρετική επιτυχία που σημείωσε στη Βραδιά του Ερευνητή 2012.

Οι εκδηλώσεις πλαισιώνονται από προβολές επιστημονικών ταινιών σε συνεργασία με το CAID, Κέντρο Κοινωνίας Επιστήμης και Τέχνης και «ζωντανό» μουσικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών.